parin päivän huomioita on ainakin se, että tuntuu turbo heräävän alempaa ja ahdot pysyy tasasemmin ylhäällä, "turbopotku" tuntui pienenevän jonkin verran ja kaikin puolin auto toimii jotenkin "sivistyneemmin/tasaisemmin" varsinkin ripeästi kiihdytettäes, voi kyllä suositella kaikille DI.n asentamista. käynti on jotenkin tasasempaa vaikka ei jakajasytkälläkään mitään ongelmia, todella satunnaista lievää nykimistä lukuunottamatta ollut. niin ja sellainen huomio tuli vielä mieleen että tuntuu menevän pienemmällä kaasulla samaa vauhtia kuin aikasemmin, ainakin kun tarkastelee ahtomittarin alipainepuolta tasakaasulla ajelles, saatta kyllä kelikin vaikuttaa mutta kuitenkinJope kirjoitti:Kyllä sä nyt olisit voinut vähän huomioita kirjata.
Otitko kiekkasignaalin DI:stä, vaiko jätitkö jakajasytkän osia paikalleen?
Mitä kaikkea jätit? Jakaja + pääteaste? Jätitkö puolan?

paikoilleen jäi tosiaan jakaja+pääteaste, puolan nyppäsin varmuuden vuoks poies. kun sais nyt vielä jakajankin kokonaan pois ettei tarttis siihen tiivistettä uusia

seuraava operaatio onkin ryssänmutkan ja loppuputken korvaaminen paremmalla, syyskuun lopulla sitten penkkiin testaamaan kaikkien muutoksien vaikutusta tehoon ja vääntöön vs.vakio.