Onkelmia T7
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Onkelmia T7
Mikähän saabasta nyt vaivaa? Välillä vetää tosi hyvin ja välillä laiskasti. Silloin kun veto puutuu, niin sidistä katottuna pinl max 1600-1700(normisti n1950-2100). Mreg ja mair seuraavat kyl toisiaan, mut puutuessa mreg jää n 800 teinoille,normisti 1070-1100. Samoin puutuessa loff reilusti plussalla. Nakutusta? Bensan puute=pumppu ei tuota tarpeeks? (pumppu uusittu reilu vuosi xitten) Bensasuodatin tukos? Vai mikä ihme...
Tulpat vaihettu, ilman vaikutusta. Neuvoja?
Tulpat vaihettu, ilman vaikutusta. Neuvoja?
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Onkelmia T7
evap-linjan takaiskut ? tai jos mreq ja mair seuraa toisiaan niin ei se siinä voi olla.
Löytyykö nakulaskurit, ropiseeko sinne vedoissa ?
Onkohan noi läppäkoteloiden potikat alkaneet oireilemaan näillä kosteilla keleillä ?
Saikos niiden raaka-arvot open-sidiltä näkyviin jostain parametreista.
Löytyykö nakulaskurit, ropiseeko sinne vedoissa ?
Onkohan noi läppäkoteloiden potikat alkaneet oireilemaan näillä kosteilla keleillä ?
Saikos niiden raaka-arvot open-sidiltä näkyviin jostain parametreista.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Onkelmia T7
Nakulaskureita ei tohon softaan saanu. Itekki mietin tuota läppäkoteloo, koska kuivemmilla keleillä käytös mielestäni parempi...vesa67 kirjoitti:evap-linjan takaiskut ? tai jos mreq ja mair seuraa toisiaan niin ei se siinä voi olla.
Löytyykö nakulaskurit, ropiseeko sinne vedoissa ?
Onkohan noi läppäkoteloiden potikat alkaneet oireilemaan näillä kosteilla keleillä ?
Saikos niiden raaka-arvot open-sidiltä näkyviin jostain parametreista.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Onkelmia T7
Nykyään nakulaskurit saisi mutta softa alkaa olla aika "vintagea" eli sieltä alkuajoilta kun T7 softia ylipäänsä sai tehtyä itse.
Ei muuten vikaa mutta SID Info on Saabin jäljiltä symboleineen.
Jos Ioff on plussalla samalla niin mReq:n alhaisuus ei johdu nakutuksesta.. Saattaisi jopa olla että läppäpotikka ei pyydä tarpeeksi jostain syystä.

Jos Ioff on plussalla samalla niin mReq:n alhaisuus ei johdu nakutuksesta.. Saattaisi jopa olla että läppäpotikka ei pyydä tarpeeksi jostain syystä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Onkelmia T7
Läppäkotelo vois olla syyllinen, viime talvena meni kahesti limbhomeen...jcarlson kirjoitti:Jos Ioff on plussalla samalla niin mReq:n alhaisuus ei johdu nakutuksesta.. Saattaisi jopa olla että läppäpotikka ei pyydä tarpeeksi jostain syystä.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: Onkelmia T7
mulla ja veljellä oli läppäkotelolta irronnut se ohkasin letku joka menee rintapellissä "roikkuvaan" venttiiliin...tarkistappa kaikki noi letkut....juurikin käyttäyty noin et 800 max
9-3.1972
Re: Onkelmia T7
Oliko seiskaseiskan saapissa kaasuläppäkotelo rikki vai löytykö vika jostakin muualta
Löytyykö Open SID:stä parametrejä kaasuläpälle mistä vois päätellä sen kuntoisuutta

Löytyykö Open SID:stä parametrejä kaasuläpälle mistä vois päätellä sen kuntoisuutta

Saab 9-5 2.0t 1998
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Onkelmia T7
Nyt auto pelannu monta päivää normaalisti, ilman mitään ongelmia, kumma juttu...ysifemma kirjoitti:Oliko seiskaseiskan saapissa kaasuläppäkotelo rikki vai löytykö vika jostakin muualta![]()
Löytyykö Open SID:stä parametrejä kaasuläpälle mistä vois päätellä sen kuntoisuutta
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1095
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Onkelmia T7
Eilen illalla taas ilmeni hyytymistä, vettä tuli ku aisaa, eli ongelma liittyy kosteisiin keleihin... Tänään kun vähän kuivempaa, niin auto pelas taas ihan normaalisti. Eli läppäkotelon vaihto vois olla paikallaan...Saabisti -77 kirjoitti:ysifemma kirjoitti:Nyt auto pelannu monta päivää normaalisti, ilman mitään ongelmia, kumma juttu...
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD