Esittele itsesi?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
JaniV
"Viggen"

Esittele itsesi?

Viesti Kirjoittaja JaniV »

Eli noissa edeltävissä kerhoissa missä minä olen jollain tavalla vaikuttanut, olen huomannut seuraavaa. On huomattavasti mukavampaa heilua foorumilla, kun vähän tietää minkä ikäistä, ja tyylistä sakkia mestoilla heiluu. Näin tulee vähemmän väärinkäsityksiä yms. Aloitan itse, jos idea on aivan hanurista, olkaa hyvät ja poistakaa topic.

Eli.

Nimi on Jani Virtanen ( kuten nimimerkkikin jo antaa ennusmerkkejä)
Autoja on tullut harrastettua aina, pienestä pitäen. Ooppeleita enimmäkseen ollut harrasteautoina, edelleen omistan yhden C-mallin Kadetin.
Myös tämän hetkisenä projektina on BMW E28 korinen 518 josta haetaan ahtimella +400hv tehoja. Korityöt on tehty, maalaus ja koneen rakentaminen työn alla.

Saabeja ei ole ennen ollut, joten tuore saabisiti taidan olla.
Autona mulla on 2003 vuosimallin 9-3ss, 2.0pikkutee moottorilla, merlot red värillä ja arc paketilla. (vaaleat nahat yms.) Ja eräs harrastaja taikoi koneeseen lisää vetoja.

Ikää on karvan alle varttisata.
Ihmisenä olen aika suorasanainen, ehkä vähän jopa vittumainen, sanon suoraan jos jokin ärsyttää, mutta myös kestän sen jos minulle sanotaan aiheesta. Mikäli tunnen etten ole saanut vittuilua osakseni aiheesta, alkaa meteli. :D
Työkseni teen varaosamyyntiä ja huoltomyyjän hommia.
Autan mielelläni osakyselyissä.

Joten ihmiset, kirjoittakaapa itsestänne pieni esittely, niin on mukavampi touhuta täällä foorumilla, kun vähän tietää kuka on kuka. :D
Jani Virtanen
Saab 9-3SS 2.0t ARC "Stage1"
Bmw 518 M10B18 e28- Projekti, turboa, isoa vannetta ja voimaa
janipetterivirtanen(a)gmail.com
nalleolut
"TosiSaabisti"

Re: Esittele itsesi?

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ihan turha topic... apinan tuntee kaikki ,mut apina ei ketään :mrgreen:
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
JaniV
"Viggen"

nalleolut kirjoitti:ihan turha topic... apinan tuntee kaikki ,mut apina ei ketään :mrgreen:

Eli meikälle sitten osuu tuo apinan rooli.... :roll:
Jani Virtanen
Vilho123
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Vilho123 »

Mielenkiintoinen aihe! :)
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
JaniV
"Viggen"

Vilho123 kirjoitti:Mielenkiintoinen aihe! :)
Eipä silti ihmisillä ole kanttia tehdä esittelyjä....
Vai onko?
Jani Virtanen
patu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja patu »

Jaa a.. Jos ajankuluksi itseään kehuisi.

Eli olen 184cm 93kg sinisil..... Eikun se olikin eri palsta se. 8O
Nimi on Petri Putkonen 28v Lohjan hiippakunnasta ja saabilla menty sairaalasta ajokortti-ikään asti, eli isä jo näytti saabismin alkeet (mitä nyt 90luvulla kuukauden kestänyt corolla vaihde).
Kaksi omaa saabia ollut omistuksessa, josta toinen jäi vuosi sitten peltokäyttöön parille pikkupojalle. Nykyinen kulkine on 2.3t 9000 -95 johon on stage 1 tuikattu kylkeen ja on harraste/käyttöautona. Paremman puoliskon sain käännettyä autokaupoilla saabin alkeisiin parisen vuotta sitten, joten ei tarvinnut päivittää omaa kulkinetta tuoreempaan saabiin.. :mrgreen:

Mikähän tuo ammatti nyt sit olisi hmmm. ennakkohuolto/voitelu/yhdistettynä konepuolen laitosmieheksi Metsäliiton palveluksessa jo kohta kymmenisen vuotta.
Harrastuksiin kuuluu saabeilun lisäksi, kesäisin veneily ja näin talvisin enimmäkseen lenkkeily, kamppailulajit ja 15v tuli säbää pelattua, ja parisen vuotta kaukalopalloa mutta lonkat alkoivat vaikeuttamaan maalissa oloa joten aloitin kamppailulajit ettei nuo paikat hajoaisi 8)

Intohimona autojen parissa on kaikenlaiset auton meikkaus, maalaus, omien ja vieraiden autojen vahaus/kiillotusprojektit.. Taannoin jopa virittelin jopa spoilereiden ja puskureiden lasikuidutus projekteja. Omassa tonnarista jotain helmalevikettä ja spoileria vielä löytynee.
Jos rikas mies oisin niin voisin jopa harkita edellämainitusta itse itseäni työllistämään, muuuut haaveissa vain oot mun.
Viimeksi muokannut patu, Pe Joulu 30, 2011 23:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
ristos
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja ristos »

Hei JaniV!

Hieno avaus Sinulta. Olen kanssa tämän avoimen keskustelun kannattaja. Tosin tässä vuosien kuluessa tällä foorumilla on runsaasti ollut myös toisenlaisia mielipiteitä ja nehän tuottavat sitten vaikka millaista "kannustusta"?! :wink: sen takia olen aina välillä vetäytynyt ja hiljentynyt, mikä tällaisilla "foorumeilla" on varmaan ihan normaalia.

Tämän ristos-tunnuksen takaa kirjoittaa Risto Suikkari entinen imatralainen, jyväskyläläinen, saarijärveläinen ja nykyisin kajaanilainen. Olen rokotettu autoilla ja autoilulla jo lapsesta asti. Isäni oli autoilija ja siksi autot ovat kuuluneet aina elämääni.

Omia autoja on ollut "liian paljon"! :D Erilaisilla Saabeilla olen ajanut olen ajanut vuodesta 1971 alkaen. 99- ja 9000-malleja ei minulla ole ollut, muita sitten enemmän. 2-tahtareista minulla on vain -64 mallin 96. Kun tuo arkiajossa ollut "pikkumusta" NG 9-5 TID A -10 vaihtui E-sarjan Mersuun, jäi Saab-harrastukseni tuon ed.mainitun 2-tahtarin, MR -79 96:sen ja -93 900 Turbo S:än kanssa puuhasteluksi.

Nyt olen eläkeläinen, 40 työvuottani tein koulussa, 9 vuotta opettajana ja 31 vuotta rehtorina. Kouluvuosieni lisäksi työtä on tehty kirjapainossa ja taksiauton ratissa 25 vuotta. Kaikenmuotoista elämänkokemusta on tullut erilaisten urheiluharrastusten parista, erityisesti kilpapyöräilyn parissa yli 20 vuotta.

Oikein mukavia hetkiä Sinulle autoharrastuksesi parissa. :D
Risto Suikkari #1260, Saabilla 1971 alkaen
wesku
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja wesku »

Samantyyppinen ketju on muistaakseni klubilaisten osastolla, kuka nimimerkin takana tjsp.
ysitonnari93
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Toistaiseksi ihan tällainen tavallinen "Jörn Donner"
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
Smyygi
"Aero"

Viesti Kirjoittaja Smyygi »

Sinkkumies Saabisti-83 turusta. Työtä teen elektroniikan parissa. Harrastukset avannosta auringon ottoon. Ja kiinostuksen kohteet naiset ja saabit. Naispuoliset henkilöt saa ottaa yhteyttä ja saabeista kiinnostuneet naiset ovat etusijalla :wink: :oops: .

p.s. oho eiks tää ollukaan treffipalsta, no ei se ny ni nuuka :mrgreen:
dj_pirtu
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dj_pirtu »

Kuka: Juha P. Lohjalta
Mikä: myöhäissaabisti, joskus oli ja taas piti saada. Nörtinvikaa myös, ainakin ollut.
Tekee: elektroniikkafirmassa työnjohtajana, esimiehenä, pomona, bossina, jne. Vapaa-aikana lauluhommia kaljapalkalla. (http://www.dropforge.fi, naama on siinä "s-osis" kuvassa, valkopaitanen hemmo. Mun ääninäytteitä ei tuolta vielä löydä.)

Hommasin tuon pommarin ihan vain ja ainoastaan harrastepeliksi, jotain mitä ropata ja oppia uutta. Talon kaksi muuta koslaa toimii liian hyvin eikä niihin ole tarvinnut kuin öljyjä vaihtaa. :)
Nyt: korealainen...

Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
P.Y-J. Kannisto
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja P.Y-J. Kannisto »

Voi p###kele ja sv##ttu :evil: Kirjoittelin äsken koko elämkertani jonnekkin, mutten näköjään tänne! "#¤%&%¤#"

Pitää vielä hetken kerätä inspistä, että jaksaa taas aloittaa alusta. No, onneksi en ole vielä kovin vanha :roll:
Saab 9-5 Vector -03 stage1 470 tkm
puh.040 538 0231
forward forever backward never
nalleolut
"TosiSaabisti"

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Smyygi kirjoitti:Sinkkumies Saabisti-83 turusta. Työtä teen elektroniikan parissa. Harrastukset avannosta auringon ottoon. Ja kiinostuksen kohteet naiset ja saabit. Naispuoliset henkilöt saa ottaa yhteyttä ja saabeista kiinnostuneet naiset ovat etusijalla :wink: :oops: .

p.s. oho eiks tää ollukaan treffipalsta, no ei se ny ni nuuka :mrgreen:
sun pitää kirjoittaa tonne...
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... le+morsian
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Julli
Matalapaineturbo

Viesti Kirjoittaja Julli »

Insinööri. Koneinsinööri.
900i
riisi serkku suudelma aurinko
hz81
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja hz81 »

http://harri.koskimelonta.com
ja tämä ei tätä päivää... sivut tehty lopputyönä amiksessa muistaakseni vuonna 1999, mutta päivitelty pienin lisäyksin aina tarvittaessa. ;) :saab:

Ja tässä jotain: huomatkaa Muut harrastukset... :lol:
OPEL
SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url]
Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
Vastaa Viestiin