Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Onko 9-5 autoomagiiset laatikot kaikki samanlaisia (poislukien erot 4v ja 5v)?
Lähinnä kiinnostaa, että onko 2.0t ja 2.3t versiossa sama laatikko kuin Aerossa? Kysyn tietysti siksi, että jos nostan omassa 2.3t tehoja, niin voinko olettaa lodjun kestävän.
-b
Lähinnä kiinnostaa, että onko 2.0t ja 2.3t versiossa sama laatikko kuin Aerossa? Kysyn tietysti siksi, että jos nostan omassa 2.3t tehoja, niin voinko olettaa lodjun kestävän.
-b
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
On sama.
Eli kestää sen mitä kestää.. eikös johonkin max 400Nm tomaateissa väännöt rajata?
Eli kestää sen mitä kestää.. eikös johonkin max 400Nm tomaateissa väännöt rajata?
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Pikkueroja on lootissa, ainakin 4-vaihteisissa mm. turbiinissa. Ei kuitenkaan sinänsä eroa, eli 400Nm uskaltaa 4-vaihteisesta ottaa ja 420Nm 5-vaihteisesta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
HhehehNoNI kirjoitti:On sama.
Eli kestää sen mitä kestää.. eikös johonkin max 400Nm tomaateissa väännöt rajata?


Näin on marjat, ei voi muuta sanoa! Kiitos tiedosta NoNi ja jcarlson!
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Automaatti Aeron lootan väännön pitäisi olla My06 eteenpäin olla rajattu jo valmistuksen yhteydessä.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Kaikissa automaattivaihteisissa on TCM:n softalla tehty vääntörajoitus, 9-5:n 4-vaihteisissa 310Nm (Aero 330Nm), 5-vaihteisissa 350Nm. Tämä on kierrettävissä Trionicin softalla.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Itselläni on MY07 2,3lpt. Kannattaako siihen laittaa <-MY2005 Aeron Mitsu vai MY2006-> Mitsu? Käsittääkseni jos laittaa tuon uudemman, niin joudun ostamaan sen isomman cobran autoni vuosimallista riippumatta? Joskin uusi Mitsu on NEOlla satkun halvempi, joten siitä saa samalla rahalla cobran mukaan..
Toinen tai oikeastaa kolman kysymys: Käykö speedpartsin putkisarja nyt sitten kumpaan tahansa Mitsuun, vanhaan tai uuteen versioon?
http://shop.speedparts.se/en/prod/mount ... 92160.html
Tack!
-b
Toinen tai oikeastaa kolman kysymys: Käykö speedpartsin putkisarja nyt sitten kumpaan tahansa Mitsuun, vanhaan tai uuteen versioon?
http://shop.speedparts.se/en/prod/mount ... 92160.html
Tack!
-b
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
putkisarja käy molempiin mitsuihin.
2006-> kanssa menee mikä vaan imutorvi, eri vuosimalleissa huohotusputken liitos eroaa ja eri kombinaatioilla voit joutua yläkiinnikkettä modaamaan jos haluat sen kiinnityksen pitää.
2006-> kanssa menee mikä vaan imutorvi, eri vuosimalleissa huohotusputken liitos eroaa ja eri kombinaatioilla voit joutua yläkiinnikkettä modaamaan jos haluat sen kiinnityksen pitää.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Mitä ratkaisuja tuohon MY00 lpt:n huohotusputken liittämiseksi uudempaan aerokobraan on olemassa? Aiemmin mainittiin alkuperäisen banjopultin käyttäminen mutta mistä saa sopivan kierteytystyökalun? Entä mikä on sopiva koko? Valikoimaa kun ei tuossa kokoluokassa tunnu hirvesäti olevan ja nekin lähinnä putkimiesten tuumakokoja.
Toinen askarruttava seikka liittyy itse kierteisiin. Nehän tulisiva messinkihylsyyn jossa on ehkä noin 5mm materiaalia kierteille koska hylsyn sisällä on avarampi osuus. Kestääkö?
Toinen askarruttava seikka liittyy itse kierteisiin. Nehän tulisiva messinkihylsyyn jossa on ehkä noin 5mm materiaalia kierteille koska hylsyn sisällä on avarampi osuus. Kestääkö?
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
Tämän asian kanssa ei vissiin tarvii arvuutella, jos tilaa <-2005 Mitsun? Mitään sen dramaattisempaa eroa näissä kahdessa föönissä ei taida olla?vesa67 kirjoitti:putkisarja käy molempiin mitsuihin.
2006-> kanssa menee mikä vaan imutorvi, eri vuosimalleissa huohotusputken liitos eroaa ja eri kombinaatioilla voit joutua yläkiinnikkettä modaamaan jos haluat sen kiinnityksen pitää.
-b
-blair
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Saab 9-5 Wagon 2,3t A Vector MY2007, stage 1
Ex - Saab 900 2.0 MY1987
Re: Mitsu TD04HL-15T MY02 2.0t:hen - mitä osia tarvitsen?
siihen uuden mallin kobraan voi tökätä suoraan olikohan 12mm pneumatiikkaletkun. ei oo iso homma roplata sitä sinne läpälle. Vähä raapii päätään ja hakee vaikka hiflexistä osat. Se neobrossin kobra+ahdin kombo on kyllä kohtuu hyvä tarjous ja semmosen hommasin itellenikin, on se uus imukärsä huomattavasti jouheemman näkönen kun vanha.oju kirjoitti:Mitä ratkaisuja tuohon MY00 lpt:n huohotusputken liittämiseksi uudempaan aerokobraan on olemassa? Aiemmin mainittiin alkuperäisen banjopultin käyttäminen mutta mistä saa sopivan kierteytystyökalun? Entä mikä on sopiva koko? Valikoimaa kun ei tuossa kokoluokassa tunnu hirvesäti olevan ja nekin lähinnä putkimiesten tuumakokoja.
Toinen askarruttava seikka liittyy itse kierteisiin. Nehän tulisiva messinkihylsyyn jossa on ehkä noin 5mm materiaalia kierteille koska hylsyn sisällä on avarampi osuus. Kestääkö?