Suomen tiestö vaan on kallistettua, joten camberien ei tule olla identtiset.Maikki kirjoitti:Em. keinolla molemmilla puolilla on lähes sama arvo.
-Sami
Suomen tiestö vaan on kallistettua, joten camberien ei tule olla identtiset.Maikki kirjoitti:Em. keinolla molemmilla puolilla on lähes sama arvo.
Minulla oli omassa tulokkaassa juuri samaa vaivaa (kuten oli edellisessäkin 9-5:ssa). Suihkuttelin eilen sprayvaseliinia kuskin jalkatilassa oleviin ohjausakselin liitoksiin ja tuntuisi lähteneen sillä ainakin väliaikaisesti. Eli kannattaa kokeilla, ei ole iso vaiva.Rommitommi kirjoitti:
Toinen mainittava asia on, että ohjauksessa tuntuu pieni välys ja jotenkin omituisesti se naksuu.
Tämän välyksen huomaa esim. siinä vaiheessa, kun pitää vaihdetta vapaalla liikennevaloissa ja päästää kytkimen. Jostain kuuluu pieni naksaus ja samalla tuntuu pieni välys. Saman välyksen saa myös tuntumaan sillä, että "nypyttää" jarrua pysähdyttäessä valoihin. Pitäis varmaan alottaa ohjausakselin boorien rasvauksella, vai onko jotain muita mainittavia vaihtoehtoja?
Eipä ole tilaamaani alustasettiä kuulunut, huonosti pelaa kuulemma muutenkin Saabin varaosien toimitus. Mistäs muualta tuota Aeron alustasarjaa saattaisi saada? Parts For Saabsin sivuilta sen löysinkin mutta hinta kohoaa rahteineen jo yli 700 euroon...Trooper_75 kirjoitti: Yksi satsi (525e) oli koneen mukaan vielä jäljellä (Suomen varastossa?) eli pitihän se hetken mielijohteesta laittaa tilaukseen. Asennus vähän yli pari sataa suuntauksen kanssa eli aika hyvä vastike rahalle ollakseen merkkiosia. Ehkäpä ei sitten tule laitettua Saabia niin nopeasti kiertoon