aero kirjoitti:Johan se on tajuttu ja 1-sarjasta on jo lähdetty kehittämään kiskovaa vajaavetoa.
Täytyy toivoa että saavat sen valmiiksi ennen kuin täytyy siihen suuntaan tähystää autovalinnassa. Tuo uusi 1-sarjalainenhan on kaikilta muilta osin ainakin koeajoraporttien perusteella erittäin hyvä tuote. Muotoilu on edelleen varsin omintakeista mutta uutta sentään voi kutsua ihan hyvällä omallatunnolla hyvännäköiseksi, vanhan kohdalla mentiin siinä vaiheessa myötätunnon puolelle...
Isommissa sarjoissa onkin jo ennestään tarjolla turvallisesti neljällä vetarilla voimaa renkaille siirtäviä malleja.
Neliveto = paljon ylimääräisiä osia ja tietokoneita, ylimääräistä turvallisuuden tunnetta kiihdytyksissä ja mutkissa mikä pahimmillaan kostautuu jarrutuksessa (kun jarruttavien pyörien lukumäärä ei olekaan tuplat normaalista). En myöskään välitä siitä ikäänkuin leijumisen tunteesta joka tulee kun nelivetoisella autolla hidastetaan vauhtia kiihdyttämisen jälkeen liukkaalla pinnalla, sen tuntee turhan hyvin pelkääjänkin paikalle...
Mieluummin takaveto kuin neliveto, ja mieluummin etuveto kuin takaveto.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Taidan olla melko yksin näiden mielipiteideni kanssa yliohjauksen ja quattron ihannoinnin aikakaudella, nooh siihen on jo totuttu, ei haittaa.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)