isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Ottivat parin kuukauden kissa-hiiri leikin jälkeen isään yhteyttä ja korvaavat aiheutuneet kulut kokonaisuudessaan, eli meni "takuuseen".
Oli kuulemma käynyt ruottissa päätös muhimassa...
Ei muuta kun peukkua!
Oli kuulemma käynyt ruottissa päätös muhimassa...
Ei muuta kun peukkua!
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Juuri tällaisella toiminnalla saadaan pieni vastoinkäyminen käännettyä merkille eduksi.
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Hienoa että näissä hommissa on sentään joku tolkku.
Nykyiset: 9000T -87, 900S -91, 9-5 Aero -07
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Exät: 9000CS -92, 9000 A50 -97, 900 -88, 900 Talladega -97
#3977
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
GM on vielä vastuussa SAABin tällaisista tiedotus/aspa-asioista. En muista mihin asti. Mutta jos marmorilla kuulee asiaansa selvitettävän GM:n suunnasta, ei pidä ihmetellä.Mimmi kirjoitti:Upeaa toimintaa GM:ltä, kun ei ole edes maahantuoja tai valmistaja.Risto Vee kirjoitti:Tosin ottivat myöhemmin GM:ltä yhteyttä, että "tarkastavat vielä laskua, joten voi olla, että tulevat vastaan asiassa."
Hyvä GM!
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Ei ole mulla vielä kone leiponut kiinni, mutta mitenköhän tässä tapauksessa kävisi:
Auto nyt 4 vuotta ja ajettu 141tkm. Jakopään remppa tilattu ennen varsinaista vaihtoväliä (150tkm) jo noi 3kk sitten. Kiristysrullaa ei vieläkään ole saatu tähän TTiD:n sopivaa (DTR). Ei vissiin ole enää ruottissa paikkaa josta anoa ns. "good will-takuuta". Varaosiahan pitää tehdä se 10 vuotta valmistumisesta eteenpäin.
Pitäiskö kysyä Motonetistä tarvikeosia vai odotella 150tkm huoltoon asti? Onko tietoa mistä ton niin harvinaisen rullan sais tilattua orkkiksena?
Auto nyt 4 vuotta ja ajettu 141tkm. Jakopään remppa tilattu ennen varsinaista vaihtoväliä (150tkm) jo noi 3kk sitten. Kiristysrullaa ei vieläkään ole saatu tähän TTiD:n sopivaa (DTR). Ei vissiin ole enää ruottissa paikkaa josta anoa ns. "good will-takuuta". Varaosiahan pitää tehdä se 10 vuotta valmistumisesta eteenpäin.
Pitäiskö kysyä Motonetistä tarvikeosia vai odotella 150tkm huoltoon asti? Onko tietoa mistä ton niin harvinaisen rullan sais tilattua orkkiksena?
SC TTiD Aero Hirsch -09 A6
ex:
SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
ex:
SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Tarvikevalmistajat tarjoaa samaa kiristintä kaikkiin Z19-koneisiin. EPC:n mukaan kaikissa kuitenkin eri osanumerot Pitäis päästä vertaamaan livenä.
93SC TTiD
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Sportti kirjoitti:Tarvikevalmistajat tarjoaa samaa kiristintä kaikkiin Z19-koneisiin. EPC:n mukaan kaikissa kuitenkin eri osanumerot Pitäis päästä vertaamaan livenä.
Sama tuska on täälläkin, originaalit tilattu, mutta vesipumpuu ja tuo kiristin puuttuu. Taidan tilata tuolta Skandixista kokeeksi. Orkkis käätörulla maksaa kaikenlisäksi vaatimattomat 240€
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
DTR:ssä kuulema eri kiristysrulla kuin DTH:ssa.
Täällä http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... -belt/751/ kaupataan tosian samaa rullaa molempiin koneisiin.
Täällä http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... -belt/751/ kaupataan tosian samaa rullaa molempiin koneisiin.
SC TTiD Aero Hirsch -09 A6
ex:
SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
ex:
SC TTiD Vector Active -08 A6 RIP
SC TiDS Linear -06 M6
SS 1.8t Linear -04 M6
Re: isän 1.9 TTID 2008 kone leikkasi kiinni.
Recon kirjoitti:DTR:ssä kuulema eri kiristysrulla kuin DTH:ssa.
Täällä http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... -belt/751/ kaupataan tosian samaa rullaa molempiin koneisiin.
tuon juuri tilasin. Metro-Autossa tarjosivat just tuota samaa, tosin GM:n Ruotsin varastolta ja Opelin paketista...jospa nyt kerrankin kävis tuuri ja tuo sopis, EPC näyttää kyllä eri numeroa rullalle ja sen kiinnitysrungolle DTH/DTR koneisiin.