Niimpä kävin penkit noutamassa itselleni:

Alkuspeksejä sen verran, että tuo femman takapenkki on n.12cm leveämpi, kuin og:ssa eli ongelmia ainakin sen kanssa on luvassa

Etupenkit puolestaan ovat leveimmastä kohdastaan vain 1cm leveämpi, kun taas kiskojen max väli on 45cm> satkussa n.47cm
Noh nyt tuossa perjantaina sain sen verran itselleni aikaa, että lähdin etupenkkien kanssa koittamaan onnea. Noh alkuun vanhan päivittyneen punaisen nahkasisustan purku ja mattojen putsailut ym.. Sen verran oli kiirus etten kuvia kerenny asennusvaiheista räpsimään mutta etupenkit ei todellakaan ole mikään paha rasti!
Satkun penkin takalaita ns. roikkuu sellaisten lenkkien varassa joiden päälle pulttasin 47cm pitkän 70mm leveän ja 5mm paksun lattaraudan, johon porasin myös uudet reiät femman penkin kiskoille 41cm leveydelle.
Sitten vaan femman penkki takaosastaan heppiin ja nojailemaan sen päälle sen verran että saa etureunan uudet reikien paikat merkattua alkuperäiseen kiinnitys palkkiin

Takaosaan jouduin laittamaan kiskon ja lattaraudan väliin 4kpl 8mm aluslevyjä, jottei penkin kisko jää lepäämään niiden lattaraudan kiinnityspulttien varaan, etureunassa voi hyödyntää ovien puoleiset alkuperäiset vastamutterit, joilla vanha penkkikin on kiinni kunhan vaan poraa ne uudet reiät. Vasta mutteri/levy liukuu sivulle sen verran että pultin saa kiinni..
Toinen puoli piti sitten pikku sorminäppäryydellä laittaa läpipultilla ja mutterilla kiinni. Wurthlock mutteri on helevetin kätevä

Ja tässä on lopputulos:

Penkit jäävät ehkä hieman enempi etukenoon kuin femmassa, mutta näissä ainakin oli penkin kallistuksen säätö jolla ajoasennon saa melko miellyttäväksi!
Seuraavaksi sitten ruvetaan takapenkkien kimppuun joka voikin olla vähän isompi homma
