Koneen etupäänkannakkeisiin mietin ensin kolmiotukia, mut tuntui olevan niin tukevasti kiinni sieltä vauhtipyörän päästä, että noiden tehtäväksi lähinnä jää pitää lohkon toinen pää oikealla korolla. Katotaan väsyykö nurkistaan, mutta en pidä todennäköisenä. Vähän normia isommalla uralla kanttasin noi silti.
Putkien ulostulojen sijainti oli myös mun mielestä aika brutaali veto, mutta pääsee ohjaamon Pioneerin popit eläkkeelle, eikä tarvi kuunnella kanssamatkustajien mietteitä kun Saabin koneet on äänessä
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No, omistaja tietää mitä haluaa ja bonuksena tolla ratkaisulla saa uimisen jälkeen näppärästi kuivattua jalatkin. Rapakon toisella puolen tekevät noita ratkaisuja, kuvassa putkien jatkeena V8-isolohko
http://img39.imageshack.us/img39/9168/008e.jpg
Oikeasti minua vieläkin mietityttää se fuelcutin käyttö vaihteen irroitukseen. Lähinnä huolettaa koneiden mahdollinen sammuminen kun ovat tyhjäkäyntikierroksilla silloin. Pitää simuloida toi fuelcut vaikka autossa ensin toimivaksi, kun tuli jo vaihtoehtoinen ratkaisu jolla voisi manipuloida sytkää ja sillä saada veto katkeamaan hetkeksi.