Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Vika tul sit ihan ukskaksullattaen. Ennen rupes ahtamaan kunnolla 3000rpm kohalla, muttä nyt uupuu 3000-4000rpm. Lähtee sit vetämään taas 4k :ssa paljon paremmin mitä ennen. Hukkaportin kello kyllä taitaa olla sökönä, mutta ei kait tuo siitä johdu? Ja sit mitä fuelcuttiin... Noin kerran kahteen viikkoon saattaa tehä fuelcutin tai ainakin sen tyylisen katkoksen vaikka ei ole kerenny ahtamaan 0.6 baaria enempää? Ahdot pitäis olla 1.34bar ja ei nouse kuin 1.2bar eikä sielläkään niitä kauaa jaksa pitää. Ja tosiaan mitään muuta en tehny ku lisäsin vaan öljyä, mutta en liikaa!
Auto siis 900NG -96
Auto siis 900NG -96
Viimeksi muokannut QueQ, La Elo 04, 2012 17:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
mikä auto ?
Tulppien ja sytkäksetin kunto ?
Tulppien ja sytkäksetin kunto ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Onko mahdollisesti T5 mankkuvenalla?
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Löytyy toinen DI kasetti sen voisin testata kuhan pajalle pääsen. Tulpat voisin kyllä sit samalla vaihtaa....
T7 mankku päivitys tehty...
T7 mankku päivitys tehty...
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Noniin ahtojen syynä oli sitten imuvuoto ja fuelcuttia ei nyt ole tullutkaan. Mankkuvenan ostin uuden ja naksuttaa samalla lailla kun vanhakin, syy edelleen epäselvä?. Tulpat vaihdettu uusiin ja DI kasettia ja ecun vaihtoja kokeiltu. Näillä toimenpiteillä ei magneettiventtiilin naputukseen mitään vaikutusta. Tyhjäkäynnillä magneettiventtiilille tulee toisella boxilla 14V ja toisella 10V. Magneettiventtiilin tyhjäkäynnillä naputtaminen loppuu kun kone lämpenee mutta suuremmilla kierroksilla vika jatkuu?
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Mullakin naksuu T7 vena ja vissiin ihan normaalia.. Allekirjotuksen autossa eli vakiona T5 vena.
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Ei ole vika vaan ominaisuus.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Map-anturivika?
Kannattaa ainakin kokeilla EHJÄLLÄ,voit yllättyä positiivisesti...
Näin meni mun ex ngsatkussa: )!
Kannattaa ainakin kokeilla EHJÄLLÄ,voit yllättyä positiivisesti...
Näin meni mun ex ngsatkussa: )!
#2285
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
Pystyykös miten testaamaan tuon anturin? Ja miten sen rikkoutuminen voi aiheuttaa mankkuvenan napsumista? Aikaisemmin siis mankkuvenassa ei tuota naputus "ominaisuutta" ole ollut. voiko nakuarvot mennä jotenkin itsestään pieleen? johtuisko siitä?
Re: Fuelcut, eikä jaksa ahtaa kunnolla?
kyllä omassakin t7 mankkuvena piti ääntä,niinku monella muullakin
on pitäny.
map-anturi oli omassa rikki,teki monesti fuelcut oireen eikä varmasti ollut kuin
0.6-0.7 ahtoja,oikea raja softassa oli 1.54. venan vaihdon jälkeen
ahtoi normaalisti 1.3bar saakka
.
on pitäny.
map-anturi oli omassa rikki,teki monesti fuelcut oireen eikä varmasti ollut kuin
0.6-0.7 ahtoja,oikea raja softassa oli 1.54. venan vaihdon jälkeen
ahtoi normaalisti 1.3bar saakka

#2285