Suurkiitos taas kerran jus:in laatimille kuvallisille ohjeille.
Jopa tämmöinen jolla on peukalo on keskellä kämmentä osasi ihan itse purkaa ja kasata systeemin
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
30 euroo avaimineen oli tämän päivän hinta.
Taidat tarkoittaa jmt:n tekemiä ohjeita http://nenivrot.tripod.com/9k/virtalukk ... lukko.htmlmoksu kirjoitti:Suurkiitos taas kerran jus:in laatimille kuvallisille ohjeille.
Avainta pitää kääntää off-asennosta melkein virrat päälle-asentoon asti ennen kuin lukituskynsi painuu sisään. Off-asennossa saat nitkuttaa lopun ikääsi eikä lukko irtoa.9000cst kirjoitti:Rei'ästä meiseli sisään ja off-asennossa hitusen nitkuttaen ja vetäen mutta ei tule sievästi eikä "voimalla"...
No tuo on vielä halpa, viimeksi laskuttivat minulta tunnin verran töitä srs valon nollauksesta, puoli vuotta aikaisemmin maksoi samassa paikassa 10€(Kuopion Delta-auto, kannattaa vältellä viimeiseen asti).Pitää tällä kertaa ottaa akun napa irti koska viimeksi jäi srs valo palamaan ja sen nollaus maksoi tänään 20e ...
Kieleke ei pysty loksahtamaan väärässä asennossa sisään, koska lukon sisäkalut ovat väärässä asennossa, kielekkeelle ei ole yksinkertaisesti tilaa mennä sisään Off-asennossa.9000cst kirjoitti:Olen ilmeisesti yrittänyt väärässä asennos virtalukkoa irroittaa ja tähän on syynä ilmeisesti paikallaan hajonnut lainapesä eli kieleke on loksahtanut väärässä asennossa sisään eli off.
ärräpäiltä olisi kyllä vältytty jos suosiolla olisin vaihtanut lukkopatruunan ennen kuin lyö kokonaan jumiin..noh, ehkä nuo hälytyskellot soivat ensikerralla.Sonett73 kirjoitti:Rattiakselin ympäriltä muovit irti, kaveri kääntämään ratista, ettei pyörät jänkää ohjauslukkoa ja sitten nätisti vasaraa lukkopesän kylkeen samalla, kun kääntää avainta (tarvittaessa varovasti pihdeillä). Kun sitten saa avaimen kääntymään, niin äkkiä patruuna pois pesästä ja lukkosepälle sarjotettavaksi uudelleen
Kerrataanpa vielä - ensi oireena Tonnari ei anna startata uudelleen vasta, kun on käyttänyt avainta irti lukkopesästä ! Tässä vaiheessa pitäisi hälytyskellojen jo soida ja ottaa tuo kulunut lukkopatruuna irti kiikutettavaksi lukkosepälle, niin säästyy useilta ärräpäiltä
Ei tarvii kuittailuja.exclusive kirjoitti:mites muuten tuo ajonesto..nyt kun otin koko virtalukon rungon irti rattiakselista niin pitääkö jotai kuittauksia tehdä??