fcod 1056
fcod 1056
Sain viimeinkin vaihdettua sytkäkasetin , ja pääsin eroon fcod 4882:ta ,
niin nyt lykkäs sitten fcod 1056 ? Eli mitä mahtaa tarkoittaa , ja kuinka moisesta
pääsee eroon
niin nyt lykkäs sitten fcod 1056 ? Eli mitä mahtaa tarkoittaa , ja kuinka moisesta
pääsee eroon
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: fcod 1056
En ole varma, tulkkasinko oikein, mutta minusta toi viittaa katalysaattoriin. Kääntämällä sain koodiksi P0420.
Viisaammat korjaa, jos tuli hazardi.
Viisaammat korjaa, jos tuli hazardi.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: fcod 1056
No minulla wis ehdottelee (kodit 1312 ja 420) vaihtamaan nokiset tulpat, mutta se että miksi tulpat on niin nokiset että trionic sen huomioi on taas toinen juttu. Onko niillä ajettu ylipitkään esim. luokkaa jotain 100.000km, vai onko turbo loppu ja öljynsekaisen imuilman kanssa ne karstottuu ennen aikojaan.
Re: fcod 1056
No tulpilla on ajettukin jo melkein 100 km , vaihdoin uudet kun vaihdoin kassunCDTA kirjoitti:No minulla wis ehdottelee (kodit 1312 ja 420) vaihtamaan nokiset tulpat, mutta se että miksi tulpat on niin nokiset että trionic sen huomioi on taas toinen juttu. Onko niillä ajettu ylipitkään esim. luokkaa jotain 100.000km, vai onko turbo loppu ja öljynsekaisen imuilman kanssa ne karstottuu ennen aikojaan.
Ja edelliset tulpat (~10000 km ) näyttivät todella puhtailta ( RE 85) , eli tuohon
nokisuuteen en usko , ja turbo on ok
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: fcod 1056
Ja tuo vikakoodi tuli ennen vai jälkeen noiden vaihtojen?
Enivei, melkeinpä ehdottaisin akkukaapelin irrottamista vartiksi ja kun vikakoodi ei toistu niin ollaan onnellisia
Enivei, melkeinpä ehdottaisin akkukaapelin irrottamista vartiksi ja kun vikakoodi ei toistu niin ollaan onnellisia
Re: fcod 1056
Jälkeen , mulla oli jo sulake irti , katotaan jos ei tulis uudelleenCDTA kirjoitti:Ja tuo vikakoodi tuli ennen vai jälkeen noiden vaihtojen?
Enivei, melkeinpä ehdottaisin akkukaapelin irrottamista vartiksi ja kun vikakoodi ei toistu niin ollaan onnellisia
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: fcod 1056
Onko ECUa liikuteltu viimeaikoina? Jos on niin ECUn liittimen pinni 53 voi olla irti ja peräytynyt paikaltaan kun liitin on laitettu paikoilleen.
Re: fcod 1056
ääni prekatille.
Etkös osallistunut 3"-putkitilaukseen, joka ratkaisee tuon ongelman sopivasti kunhan putket tulevat?
Etkös osallistunut 3"-putkitilaukseen, joka ratkaisee tuon ongelman sopivasti kunhan putket tulevat?
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
Re: fcod 1056
Mikä se on?NoNI kirjoitti:ääni prekatille.
Re: fcod 1056
P0420 = prekatin toiminta huonoa. Heti downpipessä oleva ensimmäinen katalysaattori 00- (01- 2.0t) autoissa.
Esikatin voi heittää roskiin ja sen valvonnan poistaa softasta. Onnistuu helposti päivityksenä nykysoftaan, pistä mailia..
Esikatin voi heittää roskiin ja sen valvonnan poistaa softasta. Onnistuu helposti päivityksenä nykysoftaan, pistä mailia..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: fcod 1056
Oukkei, eli siis täh
-00 ja -01 2,0t malleissa siis on ollu dp:ssä esikatti. Mutta eikö silloin lambdan sijainti ollu ennen tuota esikattia, ja eikös 2.lambda tullu vasta -02
Niin vai onko se ainokainen lambda sittenkin -00 ja -01 2,0t malleissa tuon esikatin jälkeen?
-00 ja -01 2,0t malleissa siis on ollu dp:ssä esikatti. Mutta eikö silloin lambdan sijainti ollu ennen tuota esikattia, ja eikös 2.lambda tullu vasta -02
Niin vai onko se ainokainen lambda sittenkin -00 ja -01 2,0t malleissa tuon esikatin jälkeen?
Re: fcod 1056
Toinen lambda tuli samalla kertaa kuin esikatti, se valvoo esikatin toimintaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: fcod 1056
niin juu hyvä pointt cdta. Edellyttää tietty, että autossa on prekatti..
En tosin tiedä edes mistä koneesta alkuperäinen kysyjä kyseli, ilmeisesti sigun -03 vectorista, voi olla tietty 2,3:kin.
En tosin tiedä edes mistä koneesta alkuperäinen kysyjä kyseli, ilmeisesti sigun -03 vectorista, voi olla tietty 2,3:kin.
ex. MY2007 9-5 2.0t vector biopower "steg 1"
ex. MY2003 9-5 Aero
ex. MY2003 9-5 Aero
Re: fcod 1056
No toi mun ropponen on 2003 mallia , ja 2.3 koneella , ja kahdella katillla ja lambdalla , joten varmaankin fcod johtuu siitä . Laitanpa huomenna mailia ...
Vielä kun toi downpipe tulis ...
Vielä kun toi downpipe tulis ...
Autoista en tiedä mitään , eli :Vanha ja vanhempi Volvo
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
V70 -10 ja Amazon -70 Eight Valve Only
Saab 99 1975
Re: fcod 1056
jatketaas vanhaa. Eli välillä sytyttelee moottorin häiriövaloa ja herjaa sitten sidissä tuon fcod 1056. Maanantaina näpättiin softasta tuon 2. Lambda pois pelistä. Noin 40 km pääsin autolla, ennenkuin taas valo syttyi mittaristoon ja sama vikakoodi.. Hyviä ideoita? Allekirjoituksen auto kyseessä.