Kyllä toimii nimenomaan ainakin tossa CU14.0 ja korkea ohmiset suuttimethan voi laittaa matala ohmisten tilalle ja näissä molemmissahan on lucaksen omat matala ohmiset!
Sytytys säädetään seuraavanlaisesti: Ajoituslamppu esim biltema (~30e) lampun piuhat kiinni (+ ja -) sen jälkeen sytytystulppien edestä suojapelti irti , lampun signaalipiuha 1 sylinterin tulpanjohtoon (ensimmäinen pytty jakopään puolelta) tämän jälkeen virranjakajan kellon alipaineletku irti, sekä jakajan alla oleva 13mm lukituspultti lievästi löysälle, katsot ettei mitään ole missään välissä, lampun piuhat pois downpipen päältä
Auto tulille, muovisen kytkinkopan ja moottorin lohkon välissä näkyy pieni reikä, josta näkyy vauhtipyörä ja startin hammaskehä.. Osoita lampulla siihen reikään,paina sen liipaisin pohjaan, siinä välähtää kirkas valkoinen valo aina, kun ykkös sylinteriin tulee kipinä..
Nyt kun valo välähtää niin vauhtipyörässä on merkitty viiden jaolla asteikko (esim 10,15,20,25) valon välähtäessä nämä luvut näkyvät ja muovikopassa oleva osoitin viiva näyttää sytytyksen ajoituksen.. Nyt kun tiedät ajoituksen niin virranjakajaa kääntämällä muistaakseni 22mm lenkkiavaimella sitä säädetään sitten suoraan lennosta (Myötäpäivään aikaistuu ja vastapäivään myöhäistyy)
Melko herkkä sitten säätymään, että ei hätäsiä kääntelyitä!
Tämän jälkeen pultit kireelle, letkut kiinni ja näin edespäin..