Rattivaihteelle tiedoksi: Lamput ovat Bosch touring-sumuvalot. Joskus rompetorilta ostin ihan uudet vastaavat varastoon odottamaan. Olisivatko maksaneet 20€ koko sarja. Kiinnikeraudat on väännetty puskurin kiinnikemutterien alle.
Ikkunalistat ovat Oitraconilta hankittu. Menee heittämällä paikalleen ja ovat alkuperäisiä kiiltävämmät. "If it doesn´t run, chrome it!" on ollut koko auton kanssa kantavana ajatuksena.
JP_Vette: joo konehuone on aika siistinä säilynyt, kun olen sen uudesta asti pesaissut kerran pari vuodessa. Mukavampi tehdä huoltoja.

Auto on ajossa vain aika harvoin. En juuri kurassa ja suolassa sillä ajele, ellei ole pakko. Auto on ruostesuojattu 2004, kun se jäi eläkkeelle päivittäisestä ajosta.
Auton olen ostanut vuonna -89 8000 km ajettuna esittelyautona. Saman vuoden malliahan tuo on. Nuorempi poika auton myyntiaikeita joskus kommentoi, ettei sitä voi myydä, kun se on ollut meillä
aina Pitänee aika hyvin paikkansa, kun vanhempi poika on mallia -89 ja nuorempi -91. Auton historiaan liittyy monta koskettavaa tarinaa, joista kirjoittelin vuosia sitten tarinan Saabistiin. Perheenjäsen se on.
Pappamobiiliharrastus jatkuu poikien ajopeleillä. Nuoremman luumunpunainen "900 T16" on isäni lahjoittama -88 karvalakki ja vanhemmalla pojalla on tallessa siisti kaksiovinen 900c special -89, joka on alkuperäinen ja helppo museoitava, kun ikää on tarpeeksi ja saatu toiselta papalta. Cabbe on -91, joten pojille on joskus sopivilla mallivuosilla olevia Saabeja, jos ne sitten haluavat.
"pappa-aero T16"
https://picasaweb.google.com/paavo.pohj ... 3495057250
pappamallin 900c special:
https://picasaweb.google.com/paavo.pohj ... 8454125186
https://picasaweb.google.com/vesa.pohja ... 0657988034
https://picasaweb.google.com/vesa.pohja ... cSpecial89#
Aiheeseen paremmin liittyen, tämä on edelleen kuvin mukaisessa kunnossa.
http://www.vesapohjalainen.com/cabbe.htm