repa kirjoitti:Kun otsikkona on tarjonta cabrioleteista, pitää kertoa omat kokemukset tähän liittyen.
Kyllä cabrioletissa on kuitenkin sitä jotain, varsinkin ogsatku cabbessa. Omakohtaisesti on tullut todettua moneen kertaan että ei kannattaisi ostaa sitä halpaa johon rahat juuri ja juuri riittää, vaan hieman parempikuntoinen, joten kyllä tekemistä on riittänyt ja ei sitä vieläkään voi esitellä kovin läheltä.
Samaa mieltä ostipa auton minkä tahansa ja varsinkin cabin, niin osta se parempi kuntoinen ja viaton. Cabin kattorakenteen toiminnan korjaaminen ei ole halpaa, eikä sen puoleen kone ja laatikkopuolikaan.(Jos et ole tsi mies).
(Kokemusta Amerikan rautoja kunnostaessa monelta loppu varat kesken ja edessä oli myynti alihintaa eli tuli persnettoa. Sen sijaan sillä raha määrällä mitä kunnostukseen uppoaa ois saanut sellaisen yksilön joka olis ollut käyttökuntoinen ja voinut nauttia monesta kesäajelusta ja kunnostanut autoa hyvin pienillä kustannuksilla.)
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.