Onkos tuolla kyseisellä modauksella mitään etuja oikeasti?
Onko joku kokeillut?
Aika simppelin näköinen muutos, ja jos siitä on jotain etua eikä "haittoja" ole niin voisi kokeilla omassakin.
Mites vaikuttaako E85 muutos tähän asiaan mitenkään?
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
eikös toi oo jo käytössä meillä kaikilla saabisteilla,Saab.96 kirjoitti:http://www.saab-tuners.com/en/hardware/ ... dification
Onkos tuolla kyseisellä modauksella mitään etuja oikeasti?
Onko joku kokeillut?
Aika simppelin näköinen muutos, ja jos siitä on jotain etua eikä "haittoja" ole niin voisi kokeilla omassakin.
Mites vaikuttaako E85 muutos tähän asiaan mitenkään?
taas pakko kysyy tyhmiä
Tää ei kyllä liity bypassin ohjaukseen vaan hukkaportin? Ainakin viimeinen lause viittaa aika suorasti hukkaporttiin kun siinä puhutaan vielä ilman viemisestä takaisin imuputkeen. Bypassin ohjauksessa ei ilmaa johdeta enää missään tilanteessa imuputkeen.jape3 kirjoitti:PWM Out.PWM_BoostCntrl
dutycycle of the bypass valve
signals how much air is lead to the wastegate actuator and how much air is lead back to the cobra (inlet before the turbo)