Mr_Who kirjoitti:Selvittelin vikaa miksi satku ei pelaa ihan satarosenttisesti.. Todennäköisesti tiedän nyt mistä johtuu. Pittää ensin muutama tunti muata näin töitte jälestä, että jaksaa ruuvata paremmin ja levänneempi olo kun pittää taas lähteä työmuata kohti iltasilla.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja ei tullu mittää.. par tuntii pakkasessa selevittelin vikaa. Vaihtelin bensapainemittaria toisesta autosta(ehjä tais olla mikä oli alunperinki) ja myös kaasuläpän asentotunnistinta(tämäki tais olla ehjä minkä otin pois, kun ei vaikutusta). Vieläki epätasane käynti. Hetkenaikaa käy terveesti mutta sitte yskäsee pari kertaa ja sitte taas hyvi. Sitte jää yskimään/röpeltämään jos kaasun laittaa pohjaan asti eikä kierrokset nouse juurikaan.
Immu vaikuttaa ehjältä ja imuvuotojakaan en pilotin kanssa löytänyt.. ihme vikaa tosiaan. Polttoainesuodattimen vaihtelin viikko sitte, se autto hieman.
Jottai pielessä ku yli puol tankkii benssoo on vieny ja mittarissa vain 250km, että onko se normaali kulutus näin pakkasilla tommoselle 2.1i vaparille?
Pitää huomenna mittailla taas puristukset, että mitä näyttäät ja varmaa kokeilla toisenlaisia tulppiakin, kun siellä tällähetkellä platinaa.
11 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07