Uuteen jalopuu rattiin vilkunpalautus"siipi", eli vanhasta Og ratista se muoviosa missä valettuna kyseinen muovisiipi rautasahalla pala pois, poralla reikä sopivaan kohtaan siipeen ja ratin runkoon, ruuvilla kiinnitys vilkkuviiksi paluttaa Perään kaverin satkuun töötti kuntoon, kun oli edeltävä "korjaaja" sen jousinupikan sieltä rikkonut, no ny pelaa seki. Vielä omasta vilkun päällä pysyvyys korjaus, joka odottaa inspiraatiota
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Uuteen jalopuu rattiin vilkunpalautus"siipi", eli vanhasta Og ratista se muoviosa missä valettuna kyseinen muovisiipi rautasahalla pala pois, poralla reikä sopivaan kohtaan siipeen ja ratin runkoon, ruuvilla kiinnitys vilkkuviiksi paluttaa Perään kaverin satkuun töötti kuntoon, kun oli edeltävä "korjaaja" sen jousinupikan sieltä rikkonut, no ny pelaa seki. Vielä omasta vilkun päällä pysyvyys korjaus, joka odottaa inspiraatiota
#5284# 900 GL -84, 9000 CSE 2.3TA-93, 9000 CD 2.3TA -91(projekti) + Muutama tonttu ollut. Petri Oja 0405261005
Selvittelin vikaa miksi satku ei pelaa ihan satarosenttisesti.. Todennäköisesti tiedän nyt mistä johtuu. Pittää ensin muutama tunti muata näin töitte jälestä, että jaksaa ruuvata paremmin ja levänneempi olo kun pittää taas lähteä työmuata kohti iltasilla.
12 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82, 9-3 Coupe 2.0i -98 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07, Mitsubishi Pajero 2,5td -88.
Mr_Who kirjoitti:Selvittelin vikaa miksi satku ei pelaa ihan satarosenttisesti.. Todennäköisesti tiedän nyt mistä johtuu. Pittää ensin muutama tunti muata näin töitte jälestä, että jaksaa ruuvata paremmin ja levänneempi olo kun pittää taas lähteä työmuata kohti iltasilla.
Ja ei tullu mittää.. par tuntii pakkasessa selevittelin vikaa. Vaihtelin bensapainemittaria toisesta autosta(ehjä tais olla mikä oli alunperinki) ja myös kaasuläpän asentotunnistinta(tämäki tais olla ehjä minkä otin pois, kun ei vaikutusta). Vieläki epätasane käynti. Hetkenaikaa käy terveesti mutta sitte yskäsee pari kertaa ja sitte taas hyvi. Sitte jää yskimään/röpeltämään jos kaasun laittaa pohjaan asti eikä kierrokset nouse juurikaan.
Immu vaikuttaa ehjältä ja imuvuotojakaan en pilotin kanssa löytänyt.. ihme vikaa tosiaan. Polttoainesuodattimen vaihtelin viikko sitte, se autto hieman.
Jottai pielessä ku yli puol tankkii benssoo on vieny ja mittarissa vain 250km, että onko se normaali kulutus näin pakkasilla tommoselle 2.1i vaparille?
Pitää huomenna mittailla taas puristukset, että mitä näyttäät ja varmaa kokeilla toisenlaisia tulppiakin, kun siellä tällähetkellä platinaa.
12 saabia löytyy, 8kpl og900:sia ja 2kpl og9-5:sia (-01 9-5 2,3t se) ja -02 9-5 2.3t wagon vector, 1kpl. 99GL -82, 9-3 Coupe 2.0i -98 ja Suzuki Grand Vitara 2.0 -07, Mitsubishi Pajero 2,5td -88.
Vaihdoin hajonneen calixin ajastinreleen tilalle "tyhmän" haaroittimen, että sai tuon viinahuuruisen femman lämpöihin. Ei enää halunnut lähteä viinan voimin tulille ilman esilämmitystä, yöllä käynyt lämpötila -25 hujakoilla.
Pesin monen kuukauden suolat pois. Huomenna jos kehtais vahata sen ja puhdistaa penkit. Niin ja pitäis tehdä jotain heikosti palauttaville turvavöille ja narisevalle kallistuksenvakaajalle ja kuskin oven kaiuttimen särinöille ja parille muulle rasittavaa kitinää päästävälle muoviosalle
Tankkasin, pistin parkkiin, töpselin nokkaan ja julistin sille joulurauhan. Se saa nyt huilata joulun pyhät
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Haki Aeron pois 9 viikon korjaamo reissulta. Oli kyl pitkiä viikkoja odotella vaikka oli merkkiliikkessä.
Kylmiä kelejä odotellen ja korjaamoreisun vaikutusta ajatelle hankki samalla reissulla myös uuden Exide Premium akun vanhan M-batin tilalle.
Tarkistin öljyt, nesteet jne. Sen verta jähmeän näköset öljyt oli vajaan 30 asteen pakkasella ettei kyllä huvita käynnistellä ilman tuntikausien roikassa pitoa. Eihän se lokilämmitin suoraan öljyjä lämmitä mutta luulisin että lämpöä johtuu öljypohjaan kuiten vähäsen kun pitkään roikattaa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97