Valoa konsoliin.
Valoa konsoliin.
Ei toimi konsolissa, lämppärin säätimissä eikä valokytkimessä missään valot, mitä kaikkea joutuu purkamaan jotta polttimoihin pääsee käsiksi?
"Ei vikaa voi korjata, se vain siirtyy uuteen paikkaan"
-1994 Saab 900s-
-1994 Saab 900s-
Re: Valoa konsoliin.
Ne ko. mokkulat pitää irroittaa kojelaudasta/konsolista, niin pääsee lamppuihin käsiksi. Yleisesti ottaen ne irtoaa helpoiten työntämällä takapuolelta. WIS:stä voi katella irroitusohjeita kuhunkin kohteeseen, jos epäilyttää.
Re: Valoa konsoliin.
Neuvoja kaipailin juurikin niiden irroitukseen.karg kirjoitti:Ne ko. mokkulat pitää irroittaa kojelaudasta/konsolista, niin pääsee lamppuihin käsiksi. Yleisesti ottaen ne irtoaa helpoiten työntämällä takapuolelta. WIS:stä voi katella irroitusohjeita kuhunkin kohteeseen, jos epäilyttää.
Tuota WIS:iä en saanut pelittämään, pelkällä Suomi asetuksilla ei tullut "Kieli Varaosat" valintaan vaihtoehtoja ja täydellisellä asennuksella puuttuu kohdasta "Markkina-alue" vaihtoehdot, luovutin viiden -kuuden asennuksen jälkeen...
"Ei vikaa voi korjata, se vain siirtyy uuteen paikkaan"
-1994 Saab 900s-
-1994 Saab 900s-
Re: Valoa konsoliin.
Lämppärisäädinpaneeli (WIS-ohje):
1. Poista paneeli keskikonsolin oikealta puolelta.
2. Paina säätöpaneeli irti takapuolelta ja irrota se säätöakselista.
3. Irrota liitinkappaleet.
4. Poista kiinnitin, joka kiinnittää vaijerin säätöpaneeliin.
5. Pujota vaijerin silmukka irti.
Valokatkaisijan saat irti, kun kampeat siitä alapuolelta napin ensin pois ja sitten pääset painamaan sormilla sen valokatkaisijan takapuolelta. Nappi irtoaa esim. pienen ruuvarin avulla helposti. Varoo vaan ettei naarmuttele kojelautaa siitä ympäriltä.
Jos tarkotat konsolilla esim. niitä ikkunanappeja, niin sen modulin saa irti kun aloittaa käsijarrun aukosta painamaan sormilla sitä modulia ylöspäin takareunasta. Se voi olla vähän tiukassa, mutta tulee ilman suurempaa väkivaltaa kyllä pois.
Noita uusia lamppuja saa kantoineen helposti merkkiliikkeestä, mutta hinta voi olla vähän suolainen tyyliin 5€/kpl tai enemmänkin. Jos on nuuka, niin vanhoihin kantoihin voinee vaihtaa uudet lasikantapolttimot.
1. Poista paneeli keskikonsolin oikealta puolelta.
2. Paina säätöpaneeli irti takapuolelta ja irrota se säätöakselista.
3. Irrota liitinkappaleet.
4. Poista kiinnitin, joka kiinnittää vaijerin säätöpaneeliin.
5. Pujota vaijerin silmukka irti.
Valokatkaisijan saat irti, kun kampeat siitä alapuolelta napin ensin pois ja sitten pääset painamaan sormilla sen valokatkaisijan takapuolelta. Nappi irtoaa esim. pienen ruuvarin avulla helposti. Varoo vaan ettei naarmuttele kojelautaa siitä ympäriltä.
Jos tarkotat konsolilla esim. niitä ikkunanappeja, niin sen modulin saa irti kun aloittaa käsijarrun aukosta painamaan sormilla sitä modulia ylöspäin takareunasta. Se voi olla vähän tiukassa, mutta tulee ilman suurempaa väkivaltaa kyllä pois.
Noita uusia lamppuja saa kantoineen helposti merkkiliikkeestä, mutta hinta voi olla vähän suolainen tyyliin 5€/kpl tai enemmänkin. Jos on nuuka, niin vanhoihin kantoihin voinee vaihtaa uudet lasikantapolttimot.
Re: Valoa konsoliin.
Kiitokset, eiköhän noilla ohjeilla pärjää.karg kirjoitti:Lämppärisäädinpaneeli (WIS-ohje):
1. Poista paneeli keskikonsolin oikealta puolelta.
2. Paina säätöpaneeli irti takapuolelta ja irrota se säätöakselista.
3. Irrota liitinkappaleet.
4. Poista kiinnitin, joka kiinnittää vaijerin säätöpaneeliin.
5. Pujota vaijerin silmukka irti.
Valokatkaisijan saat irti, kun kampeat siitä alapuolelta napin ensin pois ja sitten pääset painamaan sormilla sen valokatkaisijan takapuolelta. Nappi irtoaa esim. pienen ruuvarin avulla helposti. Varoo vaan ettei naarmuttele kojelautaa siitä ympäriltä.
Jos tarkotat konsolilla esim. niitä ikkunanappeja, niin sen modulin saa irti kun aloittaa käsijarrun aukosta painamaan sormilla sitä modulia ylöspäin takareunasta. Se voi olla vähän tiukassa, mutta tulee ilman suurempaa väkivaltaa kyllä pois.
Noita uusia lamppuja saa kantoineen helposti merkkiliikkeestä, mutta hinta voi olla vähän suolainen tyyliin 5€/kpl tai enemmänkin. Jos on nuuka, niin vanhoihin kantoihin voinee vaihtaa uudet lasikantapolttimot.
Mikä on noiden polttimoiden tyyppi, jos tuolta ebaysta katselisi hiukan halvempi hinaisia.
"Ei vikaa voi korjata, se vain siirtyy uuteen paikkaan"
-1994 Saab 900s-
-1994 Saab 900s-
Re: Valoa konsoliin.
Siellä on eri tyyppisiä polttimoita. Kantsii kaivaa ne esiin ja katella tapauskohtasesti. Foorumilta löytynee ehkä noista polttimoista jotain tietoa.
Re: Valoa konsoliin.
Motonetistä olen kaikki lamput löytänyt. Myös harakiri liikkeissä on ollut hyvät valikoimat. Mallit vain mukaan.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Re: Valoa konsoliin.
ootko varma että polttimot on sökönä? itellä valojen himmennin kettuili. käänsin pinnejä vähä että ottaa paremmin pinni kantaan kiinni ja sen jälkee kaikki valot toiminu moitteitta. paitsi lukuun ottamatta yhtä riviä lämppärin säätimissä joista vissiin polttimot sökönä.
BMW 535D e61,honda cbr 900rr turbo
hitsaus hommia pohjois-savossa. (aluminiini, rst... jne) yv tavoittaa
omavalmiste pakosarjoja saabeihin ja muun merkkisiin.
hitsaus hommia pohjois-savossa. (aluminiini, rst... jne) yv tavoittaa
omavalmiste pakosarjoja saabeihin ja muun merkkisiin.
Re: Valoa konsoliin.
Himmennin toimii ainankin mittarivaloissa normaalisti, vai onko siellä eri lähtö noille muille valoille? Ainoat valot jotka toimivat mittarivalojen lisäksi ovat penkinlämmittimien valot.jmkk kirjoitti:ootko varma että polttimot on sökönä? itellä valojen himmennin kettuili. käänsin pinnejä vähä että ottaa paremmin pinni kantaan kiinni ja sen jälkee kaikki valot toiminu moitteitta. paitsi lukuun ottamatta yhtä riviä lämppärin säätimissä joista vissiin polttimot sökönä.
"Ei vikaa voi korjata, se vain siirtyy uuteen paikkaan"
-1994 Saab 900s-
-1994 Saab 900s-