Ekaksi kannattaisi kiristää se ns.Ansiksen pulttisaba90 kirjoitti:Ei se haljennut tuulilasi häirinny täälläkään,eikä edes etuloksut jossa on pari reikääkinMistäpäin se sitä öljyä on työntänyt? Kannen kiristys saattais ehkä auttaa.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Ekaksi kannattaisi kiristää se ns.Ansiksen pulttisaba90 kirjoitti:Ei se haljennut tuulilasi häirinny täälläkään,eikä edes etuloksut jossa on pari reikääkinMistäpäin se sitä öljyä on työntänyt? Kannen kiristys saattais ehkä auttaa.
Neljästä pakoputken kannatin kumista 1 oli paikoillaan joten ei mikään ihme että vähän kolisikin tukivarsiin tuo vaimennin. Uudet laitettu ja vika korjaantui. Pitkät valotkin alkoi toimimaan uudella valonvaihto releellä joten maanantaina leimaa hakemaan.matalampi kirjoitti:Onko se pitkä osa kallistuksenvakaaja nimeltään joka menee takimmaisen äänenvaimentimen alapuolella poikittain? No tämä tanko hakkaa nyt töyssyissä vaimentajaan vaikka olen uusinut vähän aikaa sitten takimmaiset pakoputken kannatin kumit. Kunnolla en oo vielä päässyt auton alle katsomaan ja ryömimään mutta ajattelin kysellä onko porukalla ollut tonnareissa vastaavaa ongelmaa ja oletteko jonkun ylimääräisen kannakkeen laittanut pakoputkeen vai minkälaisen patentin tuohon keksis. En oo varma vaikuttaako tuo etes leiman saantiin kun ei haittaa ajoa mitenkään jne. Ikävä ääni kylläkin kun hidasteissa kolahtaa aina yhteen.
Itte törmäsin omassa cd:ssä samaan vikaan ja syynä oli vasemman takavalon pohjaan tulevan johtonipun liitos joka ei ollu kunnolla paikoillaan.Firges9000 kirjoitti: Peruutuusvalo ei palanut aina kun oli pakki päällä.( ei jummarra,kytkin sijaitsee vaihdelooran päällä )
Kiitos "muppelo" hyvästämuppelo kirjoitti:Itte törmäsin omassa cd:ssä samaan vikaan ja syynä oli vasemman takavalon pohjaan tulevan johtonipun liitos joka ei ollu kunnolla paikoillaan.Firges9000 kirjoitti: Peruutuusvalo ei palanut aina kun oli pakki päällä.( ei jummarra,kytkin sijaitsee vaihdelooran päällä )