aikas HYVIN
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ajatus on ollut käyttää tech2-käsittelyssä ja ottaa sid:ssä oleva ajastin käyttöön.Timppa kirjoitti:Tuossa 3A laturissa on se kiva ominaisuus, että siihen saa samaan yhteyteen ns. kesä/talvi kytkimen ilman relevirityksiä. Siis joko lataus+lämmitys tai vain lataus. Laturin kiinnitysrauta tosin on aika luokaton.
149e oli liikkeen avajaistarjous tampereella punaiselle optimallecab95 kirjoitti:Nopeella etsimisellä halvin redtop 50ah n 220e.Siinä sen myyjän mukaa 815 cca se kylmäkäynnistysvirta.Nyt paikalla olevassa 76ah/640 tuo luku(orginelli 55ah/480).Toki agm tekniikkaa eli vähän paremmin vrt normi akku pitäs kestää purkauksia/otta virtaa vastaan.Tuo siis nykyinen akku siis n kolmasosa optiman hinnasta.
Olisit nyt noita ostanut koko rahan edestä ja myynyt halpaan 189 hintaan sen takuu kuitin kans netissä.jykä66 kirjoitti:149e oli liikkeen avajaistarjous tampereella punaiselle optimallecab95 kirjoitti:Nopeella etsimisellä halvin redtop 50ah n 220e.Siinä sen myyjän mukaa 815 cca se kylmäkäynnistysvirta.Nyt paikalla olevassa 76ah/640 tuo luku(orginelli 55ah/480).Toki agm tekniikkaa eli vähän paremmin vrt normi akku pitäs kestää purkauksia/otta virtaa vastaan.Tuo siis nykyinen akku siis n kolmasosa optiman hinnasta.
voi hel.... olisi taas pitänyt täältä ensin tarkistaa. että pitikin jättää akun hankinta viime tinkaan ja tänä aamuna hädin tuskin auto starttasi joten päätin että samantien akkukauppaan ja pihinä miehenä kanta-asiakashintaan muka halvalla (60€ 60AH) sorruin sitten snajderiin, että ei sitten muuta kuin kädet ristiin? onhan akussa hieno punamusta väritys, täytyy kait nauttia siitä sitten jos se sippaaStressfläkt kirjoitti:Voin vahvistaa tuon että tuo sznajderin agm ei pakkasta siedä.
Taitaa olla kolmas talvi menossa ja pitkähermosena olen välillä antanu lämpökäsittelyä että suostuu latautumaan.
Voi spekuloida että aiheuttaako hyvä hyötysuhde sen että ladatessa se ei juuri lämpenekään.