Suolistus alotettu. Alla egr purettuna. Irroittamiseen moottorista tarvii vaikka 13lenkin ja sopivan kuusiokolon, en muista nyt sille kokoa. Tietysti suojamuovi eka moottorin päältä pois. Tässä kyseessä 8v mopomallin pannu.
Isompi kuva
Karstaa löytyy vaikka on puhdisteltu vähän aikaa sitten.
Isompi kuva
Isompi kuva
Kuvaa kun sähköpuoli irrotettu itse paholaisesta, karstaa täälläkin. Kiinni neljällä torxilla.
Isompi kuva
Kuvaa sähköpuolen päädystä. Käsittääkseni solenoidi tms ohjaa tuota tankoa, mikä puolestaan liikuttaa sitten lautasta tuolla egr:n sisällä.
Isompi kuva
Sormella painettuna lautanen liikkuu suhteellisen hyvin. Pitää kuitenkin hakea vielä sopivat aineet ja aiheuttaa jonkin sortin ripuli egr:lle että saadaan se puhtaaksi karstasta. Sähköpuoli näyttäisi olevan neljällä torxilla kiinni ja sillekin olisi tarkoitus tehdä ruumiinavaus, mutta se vaatii parempia laboratorio-olosuhteita, kuin mitä minulla on tarjota

No tulipa tänne nyt turistua tästä.