Tämän pystyy "korjaamaan" sillä tavoin että laittaa virrat päälle, pari kertaa polkaisee kaasupoljinta ja sitten käynnistää, kun lähtee käyntiin niin painaa vielä kerran kaasua niin pysyy, mutta jos ei muista painaa niin tukehtuu ja alkaa taas se sahaaminen.. mikähän olisi vikana? kuningas-jetti taitaa tämänkin aiheuttaa
900i ja käyntiongelma
900i ja käyntiongelma
Auto lähtee kyllä käyntiin, mutta jos ei paina kaasupoljinta niin sammuu ja sen jälkeen kun yrität käynnistää niin ei sitten millään käyntiin, aivan kuin ei saisi bensaa?
Tämän pystyy "korjaamaan" sillä tavoin että laittaa virrat päälle, pari kertaa polkaisee kaasupoljinta ja sitten käynnistää, kun lähtee käyntiin niin painaa vielä kerran kaasua niin pysyy, mutta jos ei muista painaa niin tukehtuu ja alkaa taas se sahaaminen.. mikähän olisi vikana? kuningas-jetti taitaa tämänkin aiheuttaa
Viimeksi muokannut marg3, To Maalis 09, 2017 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ettei vaan olis
kuitenkin se yleisin vika eli "tyhjäkäyntipumppu" tai millä nimellä sitä virallisesti kutsutaan? siis se lucaksen tai boschin motukka siinä venttiilikopan vieressä etupäässä. kun se pikeentyy niin alkaa tyhjäkäynti
katoamaan. itse olen puhdistellut sitä lähes vuosittain erilaisilla cleanereilla. irti vaan ja pesuun.
katoamaan. itse olen puhdistellut sitä lähes vuosittain erilaisilla cleanereilla. irti vaan ja pesuun.