sarka kirjoitti:En oo nähny ilmastoinnille omaa muissa kuin tossa mun jenkissä. Hyvin riittää ilmankin, lämmöt seilaa vähän enemmän kaupunkiajelussa... Joissain on näitä kaksnopeuspuhaltimiakin (etuvastuksella varustettu).

Ja ihmettely eikun jatkuu, eilen kävin johdotuksia uudelleen läpi ja totesin että painekatkaisimelta oleva

sininen piuha on yhteydessä ainaskin sinne ac cooling fan releelle, joka on siellä hansikaslokeron reletaulussa ja kokeilin vaihtaa muutamia käyt releitä mitä oli varastossa, niin kompuran kytkin kylläkin toimii sen kautta, mutta toi flekti ei lähde sen kautta pyöriin, mutta kuuluuko ton hitaan nopeuden flektin ohjaus mennä mitä ac kompura tarvii tämän releen kautta, vai missä tekemissä tämä rele on asian kanssa, kun kumminkin tulee johdot sieltä painekatkaisimelta sinne, vai oliskos niin onnelisesti

että kaikki mun releet olis ollut paskana.
Jk: Kuten tässä aikaisemmin jossain sanoin, että olin kokeeksi vetänyt johdon painekatkaisimelta suoraan sille hitaan-nopeuden releelle joka on siellä akun luonna, muuten alkoi pelaan hyvin siinä mielessä että flekti meni päälle kun yhdisti johdot sin+must , mutta onko tämä toimiva ja suositeltava

tapa ja minkähänlaiset paineet siellä ac järjestelmässä on kun auto on sammutettuna ja voiko flekti jäädä hyvinkin pyörimään pitkiksi ajoiks omia aikojaan.
Autohan on siis automaattisella ilmastoinilla ja tällä hetkellä ei vielä ole liemejä sisällä, koska olis tarkoitus saada selvitettyä toi flekti ongelma.

ideoita kaivataan "thanks".