Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
Löytyisikö pk seudulta apuja otsikon mukaiseen toimenpiteeseen. Tuli kaverin faijalle ajokieltoa leimalla ja juhannukseksi tartteis saada kuntoon. Tekijä vinkitkin kelpaavat
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
itse olen saanut säätää konttorilla samalla kun päästöjä on mitattu, onhan siinä inssi vähän katsonut että mitäs nyt teen ja parikin kertaa on yrittänyt sanoa ettei noin saa tehdä, tuohan on huijausta tms, mutta mikäs siinä kun päästöt on saatu kohdalle niin on se inssikin siitä leppynyt.
olikos tuplissa päältä päin se säätö jotenkin? pierburgissa oli alhaalta muistaakseni 8mm avaimella...
onko kalvot ehjät?
olikos tuplissa päältä päin se säätö jotenkin? pierburgissa oli alhaalta muistaakseni 8mm avaimella...
onko kalvot ehjät?
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
Itsellä ei asiasta tämän tarkempaa tietoa. Lähinnä hakusessa pk seudulta joku joka Sais Saabin kuntoon, toimin vain "välittäjänä" kaverin faijalle
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
kolme tekujää löyty mutta kaikki lomilla. muut korjaamot levittelee käsiään kun ei osaaduuduu kirjoitti:Käske viiä korjaamolle?
9-5 -04 2,3T Aut STW
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
VW Kupla -72 38tkm
Chevrolet Corvette Convertible -87 täys projekti
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
vilkaise vielä tuolta noita korjaamoja
http://www.saabclub.fi/satu/korjaamot.php
(huom, monet kommentit ja vinkit tuolla saattaa olla monia vuosia vanhoja)
http://www.saabclub.fi/satu/korjaamot.php
(huom, monet kommentit ja vinkit tuolla saattaa olla monia vuosia vanhoja)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
Oikeaoppisesti tehtynä tuo taitaa vaatia sellaiset kaasuttimien kurkkuun tökättävät ilmamäärämittarit, joilla kaasuttimet saadaan synkronoitua keskenään. Sellaisia ei ihan joka pojalla, taikka pajalla, ole.
Joistain brittiautopajasta, esim. kaasutinaikakauden Range Rovereita huoltavasta, tuollaiset saattaisi löytyä. Kaasutinmallin Rangessahan kaasuttimia oli aina kaksi.
Joistain brittiautopajasta, esim. kaasutinaikakauden Range Rovereita huoltavasta, tuollaiset saattaisi löytyä. Kaasutinmallin Rangessahan kaasuttimia oli aina kaksi.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: Saab 900 gls 2.0 -83. Tupla su-kaasareiden säätö.
tuossa vanhassa viestiketjussa jcarlson nimimerkin puheenvuorossa on ainakin kaasarien synkronointiohjeet mallia "tee se itse":
Otsikko: Säätöapua tai selkeitä ohjeita kaivataan (kaasarit+sytkä)
Otsikko: Säätöapua tai selkeitä ohjeita kaivataan (kaasarit+sytkä)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)