By pass venttiili.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
breuha
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Su Touko 12, 2013 22:38
Paikkakunta: Nurmes

By pass venttiili.

Viesti Kirjoittaja breuha »

Elikkäs kasasin saabin turbon uudestaan ja nyt en muista minne se pikku letku menee mikä lähtee by passisn päästä, jonnekkin imusarjaan mutta en ole vieläkään löytänyt paikkaa sille, tällä hetkellä ahtaa vain 0.5 bar vähän aikaan sitten tipahtaa 0.1.?? (norm. nousee kiloon)
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Avatar
VMTD
"Hölösuu"
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Syys 21, 2010 19:58
Paikkakunta: Hausjärvi

Re: By pass venttiili.

Viesti Kirjoittaja VMTD »

No ainakin b202 koneessa se taitaa mennä oikeanpuoleiseen päähän imusarjassa, eli jakopään puoleiseen päähän.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
breuha
"Kaasari"
Viestit: 46
Liittynyt: Su Touko 12, 2013 22:38
Paikkakunta: Nurmes

Re: By pass venttiili.

Viesti Kirjoittaja breuha »

Tämä on vm-90 2.3 turbo manuaali ja en ole tutustunut saabin kone tyyppeihin niin mikä kone tämä on? :D
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
aero
-
Viestit: 9122
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: By pass venttiili.

Viesti Kirjoittaja aero »

Se kantaa tyyppikoodia B234L.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Pekka Valtanen
"Hirsch"
Viestit: 788
Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
Paikkakunta: Kempele

Re: By pass venttiili.

Viesti Kirjoittaja Pekka Valtanen »

By-passilta lähtevä letku menee edestä päin katsottaessa moottorin oikealle puolelle. Siellä on muovinen y-haara, josta toinen letku menee imusarjaan ja toinen tulipellin läpi ahtopainemittariin. Näin ainakin vuotta vanhemmassa.

Samalla kannattaa tarkistaa letkujen kunto. Alkuperäisissä on sauma pitkin letkua ja halkeavat sitä pitkin. Pysyvät kuitenkin paikoillaan antaen vaikutelman ehjästä rakenteesta.
Vastaa Viestiin