By pass venttiili.
By pass venttiili.
Elikkäs kasasin saabin turbon uudestaan ja nyt en muista minne se pikku letku menee mikä lähtee by passisn päästä, jonnekkin imusarjaan mutta en ole vieläkään löytänyt paikkaa sille, tällä hetkellä ahtaa vain 0.5 bar vähän aikaan sitten tipahtaa 0.1.?? (norm. nousee kiloon)
Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: By pass venttiili.
No ainakin b202 koneessa se taitaa mennä oikeanpuoleiseen päähän imusarjassa, eli jakopään puoleiseen päähän.
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Re: By pass venttiili.
Tämä on vm-90 2.3 turbo manuaali ja en ole tutustunut saabin kone tyyppeihin niin mikä kone tämä on? 

Saab 9000 2.3t & Saab 900 2.0t Compi Coupe. 900ng stg#
Re: By pass venttiili.
Se kantaa tyyppikoodia B234L.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
-
- "Hirsch"
- Viestit: 788
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
Re: By pass venttiili.
By-passilta lähtevä letku menee edestä päin katsottaessa moottorin oikealle puolelle. Siellä on muovinen y-haara, josta toinen letku menee imusarjaan ja toinen tulipellin läpi ahtopainemittariin. Näin ainakin vuotta vanhemmassa.
Samalla kannattaa tarkistaa letkujen kunto. Alkuperäisissä on sauma pitkin letkua ja halkeavat sitä pitkin. Pysyvät kuitenkin paikoillaan antaen vaikutelman ehjästä rakenteesta.
Samalla kannattaa tarkistaa letkujen kunto. Alkuperäisissä on sauma pitkin letkua ja halkeavat sitä pitkin. Pysyvät kuitenkin paikoillaan antaen vaikutelman ehjästä rakenteesta.