Femmassa porsi kuskin puolen takaiskari perinteisesti auton ylösnostossa,
kytkinrempan yhteydessä..

Noinhan minäkin asian haluan ymmärtää, mutta en siltikään voi olla miettimättä sitä vaihtoehtoa, että onko se niveleen kohdistuva voima sitten sen kummempi, kuin esim sataa kaarteeseen ajattessa, kun pyörä menee monttujen pohjia myöten ja tulee teräviä iskujaSaabinsti kirjoitti:Kyläukko tiesi Shellin baarissa kertoa, että jos käännellään rattia aina ilman, että auto liikkuu(paikallaan) niin kuluvat pallonivelet ennen aikaisesti.
Yleensä joko polttoaineensyöttö tai sytkä*. Molemmat on teoriassa niin yksinkertaisia palikoita, ettei uskoisi miten kummasti ne osaa hajota. Noihin, pörinään, kanisterijumppaan ja manuaaliseen operoimiseen kyllästyneenä ostin sähkörobotin, mutta se tosiaan ei nyt meinaa suostua lataamaan akkuansa. Se on onneksi takuunalainen laite, joten eiköhän tämä myyjän kanssa saada ratkottua.Uitukki kirjoitti:^Täh? Mikä niistä muka aina leviää?