Ostinpa femma-aeron.
Re: Ostinpa femma-aeron.
Siemenssin 870cc suuttimet ovat olleet melko suosittuja. Esim. tuolta:
http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=57
Yhtenä vaihtoehtona myös bensanpaineen nosto 3.5 tai 3.8bar, joilla saa myös kutiteltua tehoa lisää.
http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=57
Yhtenä vaihtoehtona myös bensanpaineen nosto 3.5 tai 3.8bar, joilla saa myös kutiteltua tehoa lisää.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Ostinpa femma-aeron.
Uusi viinapumppukin taisi nostaa paineita kun kulkua tuli vaihdon myötä hitusen lisää.Hook kirjoitti:Siemenssin 870cc suuttimet ovat olleet melko suosittuja. Esim. tuolta:
http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=57
Yhtenä vaihtoehtona myös bensanpaineen nosto 3.5 tai 3.8bar, joilla saa myös kutiteltua tehoa lisää.

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Oliko näin ettei suuttimia ollut välttämättä tarpeen vaihtaa tuohon ~270-alueelle pääsemiseksi jos bensapaineensäätimen vaihtaa neljän barin malliin?Hook kirjoitti:Siemenssin 870cc suuttimet ovat olleet melko suosittuja. Esim. tuolta:
http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=57
Yhtenä vaihtoehtona myös bensanpaineen nosto 3.5 tai 3.8bar, joilla saa myös kutiteltua tehoa lisää.
SAAB 9-5 Aero -05
Re: Ostinpa femma-aeron.
Mitä tuossa foorumia pläräsin niin tuohon riittää 3.5bar. 3.8bar niin pääsee 290hp tms.Jyrchi kirjoitti:Oliko näin ettei suuttimia ollut välttämättä tarpeen vaihtaa tuohon ~270-alueelle pääsemiseksi jos bensapaineensäätimen vaihtaa neljän barin malliin?Hook kirjoitti:Siemenssin 870cc suuttimet ovat olleet melko suosittuja. Esim. tuolta:
http://speed-autoteile.fi/index.php?rou ... duct_id=57
Yhtenä vaihtoehtona myös bensanpaineen nosto 3.5 tai 3.8bar, joilla saa myös kutiteltua tehoa lisää.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Tuolta ostin ite http://www.finjector.com/verkkokauppa/f ... 49413-187/
muutaman euron huokeemmat.. itseasiassa pari kuukautta sitten oli 59e/kpl
muutaman euron huokeemmat.. itseasiassa pari kuukautta sitten oli 59e/kpl
Saab 9-5 Aero -00
Re: Ostinpa femma-aeron.
4bar säädin riittää tuohon hyvin. Itselläni on juuri kyseinen viritys.Jyrchi kirjoitti: Oliko näin ettei suuttimia ollut välttämättä tarpeen vaihtaa tuohon ~270-alueelle pääsemiseksi jos bensapaineensäätimen vaihtaa neljän barin malliin?
T7 vm. 2001 9-3
Re: Ostinpa femma-aeron.
3,5bar = 8% lisää tuottoa suuttimille = ~259hpdj_pirtu kirjoitti: Mitä tuossa foorumia pläräsin niin tuohon riittää 3.5bar. 3.8bar niin pääsee 290hp tms.
3,8bar = 12,5% = ~270hp
4bar = 15,5% = ~277hp
Eli tämä sen mukaan että vakio 3bar ruskeilla suuttimilla riittää n. 240hp asti.
T7 vm. 2001 9-3
Re: Ostinpa femma-aeron.
5 bar paine riittää about samaan mihin vakio 15T taipuu vakioputkella jne.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ostinpa femma-aeron.
Sellainen kysymys että millä tempulla bensalinjat lähtee tukista irti? Koitin joskus ihmetellä mutta en keksinyt...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ja taas porsii:
ACCstä vikakoodeja ja syyllinen kuskinpuolen läppä, tulee haaleaa kun muista jäätävän kylmää. Pitänee purkaa tänään ja tutkia, haulla löytyikin hyvin ohjeita. Kestäisi nyt edes kesäloman ilman kettuilua ettei tarvi avokin Micralla lähteä reissuun.
Vaihtaisko joku tonnariin?
ACCstä vikakoodeja ja syyllinen kuskinpuolen läppä, tulee haaleaa kun muista jäätävän kylmää. Pitänee purkaa tänään ja tutkia, haulla löytyikin hyvin ohjeita. Kestäisi nyt edes kesäloman ilman kettuilua ettei tarvi avokin Micralla lähteä reissuun.
Vaihtaisko joku tonnariin?

Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Ei petä tosiaan, voit olla varma että kun yhden paikan fiksaat niin toinen jo porsii.Jyrchi kirjoitti:Saab ei petä koskaan

Noo, positiivista ajattelua kehiin. Aika vähän tähän on paalua mennyt ja viatkin olleet pieniä näpräyskohteita...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Mielenkiintoista, purin tuota mekanismia mutta eihän siellä ole koko vipua, mitä hittoa?!? http://db.tt/hdi4QY7i
Eli tuo ei ole koskaan edes toiminut? Kuumaa tulee ja viileää tulee mutta ei niin hyvin kuin muista tötteröistä, plus vikakoodit 13 ja 08.
Olisipa kellään nurkissa ehjää vipstaakia tuohon?
EDIT: Löytyi.
Eli tuo ei ole koskaan edes toiminut? Kuumaa tulee ja viileää tulee mutta ei niin hyvin kuin muista tötteröistä, plus vikakoodit 13 ja 08.
Olisipa kellään nurkissa ehjää vipstaakia tuohon?
EDIT: Löytyi.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Re: Ostinpa femma-aeron.
Oliko akseli ehjä? Omassa putosi tuo vipu paloina kuskin lattialle ja moottori survoi akselin poikki, kun stopparia ei enää ollut...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01