Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Ilmeisesti tuota 999793.999520 settiä tarkoitat ?
pahoittelut 9-3/900 aiheen kaappauksesta
jotenkin noi jousittamattomat sintterit ei innosta kamalasti, en tiiä oikeen miksi
pahoittelut 9-3/900 aiheen kaappauksesta
jotenkin noi jousittamattomat sintterit ei innosta kamalasti, en tiiä oikeen miksi
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
#1420
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Jeps tuo SRE paketti kyseessä.
Sintterien tapauksessa jouset ei kestä juuri mitään, massalevyjen kanssa vähän paremmin.
Sintterien tapauksessa jouset ei kestä juuri mitään, massalevyjen kanssa vähän paremmin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Sre paketti paikallaan. Melkoisen jäykkähän tuosta tuli. (salille mars! ) mutta napakka ja helppokäyttöinen muuten.. pikaisen koeajon ehdin vasta tehdä.
9-5 aero ´00 Biopower + jotain pientä jännää.
#1420
#1420
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Eipä tästä mikään p***u ralli vehe tai mikään muukaan normi vekotin ole tulossa. En vaan osaa päättää minkä levyn otan viggenin asetelman kaveriks millä saataisi kestävyys sinne 600nm nurkille.
E: Oho meni vähän ohi et tässä puhuttiinkin jo femmoista
E: Oho meni vähän ohi et tässä puhuttiinkin jo femmoista
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
6 lapanen jousitettu sintteri.lepisto89 kirjoitti:Eipä tästä mikään p***u ralli vehe tai mikään muukaan normi vekotin ole tulossa. En vaan osaa päättää minkä levyn otan viggenin asetelman kaveriks millä saataisi kestävyys sinne 600nm nurkille.
E: Oho meni vähän ohi et tässä puhuttiinkin jo femmoista
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Nyt tässä koitan tilata kytkintä. En vaan osaa päättää. Tota moposportin 5- lapasta jousitettua mietin.
Mistä nugge saa 6- lapasia?
Edit: Ja niin mites se oli et onko noi jousitetut herkempiä leviimään?
Mistä nugge saa 6- lapasia?
Edit: Ja niin mites se oli et onko noi jousitetut herkempiä leviimään?
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Mulla on maptunin myymä 6 lapanen jousitettu. Mutta ei ole vielä käyttökokemusta
Ng900
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
No, tilasin moposportilta 5- lapasen jousitetun. Toivotaan että tämän kesän ainakin kestäisi.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Paikallaan. Sellanen 50km meni et haki elementtinsä. Ei asiaa mun kykä jalalla kylille, toivotaan et pikku holsettia kestelee.
Ongelmia aiheutti vielä sekin et ei meinannut millään loota istahtaa akselille ja vauhtis piti käyttää sorvaamolla kun oli näköjään vähän lämpöö ottanut.
Tässä rempassa meni melkeen 2 päivää kun tonnariin tehtiin sama 3,5 tunnissa... Ilmaus oli täyttä shaissee mut saatiin paineella alakautta ilmattua.
Ongelmia aiheutti vielä sekin et ei meinannut millään loota istahtaa akselille ja vauhtis piti käyttää sorvaamolla kun oli näköjään vähän lämpöö ottanut.
Tässä rempassa meni melkeen 2 päivää kun tonnariin tehtiin sama 3,5 tunnissa... Ilmaus oli täyttä shaissee mut saatiin paineella alakautta ilmattua.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
800km takana ja muutama täys kaasu sekä maili(1609m) läppä selällään. Muutamia asioita mitä mieleen tullut kyseisestä levystä. Pakittaessa ääntää, liikkeelle lähtiessä eteenpäin hiukan hyppyyttää vaikka jousitettu. Suuremmilla kierroksilla ei nypytä. Ääntää hiukan liikkeelle lähtiessä oli se vaihde R tai 1.
Saab 900 Turbo -94 RE85 Holset Rip
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
Saab 9-3 Turbo - 99
Saab 900 S
#5653
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
nypytys johtuu juurikin niistä jousista...tarraa kiinnii, sitten jousi antaa periksi, taas tarraa kiinni ja taas jousi antaa perkisi...meikäläisellä jousittamaton ja ihan voi hypyttämättä ajella...lepisto89 kirjoitti:800km takana ja muutama täys kaasu sekä maili(1609m) läppä selällään. Muutamia asioita mitä mieleen tullut kyseisestä levystä. Pakittaessa ääntää, liikkeelle lähtiessä eteenpäin hiukan hyppyyttää vaikka jousitettu. Suuremmilla kierroksilla ei nypytä. Ääntää hiukan liikkeelle lähtiessä oli se vaihde R tai 1.
900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Uteliaisuus heräsi. Paljonko sait nopeutta maililla?lepisto89 kirjoitti:800km takana ja muutama täys kaasu sekä maili(1609m) läppä selällään.
900 -88
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
9-3 cab re85 -00
9-3 sc ttid -10
#4260
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Onkos täälä jollain käytössä spec kytkintä ? Tai sekotusta, esim spec levy ja viggen asetelma. Kokemuksia/sopiiko kyseinen yhdistelmä keskenään? itellä spec2+ levy tossa mutta asetelmassa jotain feelua, fundeerasin vaan että tilais viggenin asetelman sen kaveriks.
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
mulla on Specin Stage 2 kytkin. Vauhtipyörän koneistus taitaa vastoin väitettyä olla tärkeä juttu. Täristää sen verran että laitoin auton seisomaan. Ollut samanlainen kaksi kesää. Eka specin levy levisi muutaman tuhannen jälkeen. Jouset lensi pitkin kytkinkoppaa. Nyt mietin mitä tekisin... Auto on allekirjoituksen tonnari.Mikgo kirjoitti:Onkos täälä jollain käytössä spec kytkintä ? Tai sekotusta, esim spec levy ja viggen asetelma. Kokemuksia/sopiiko kyseinen yhdistelmä keskenään? itellä spec2+ levy tossa mutta asetelmassa jotain feelua, fundeerasin vaan että tilais viggenin asetelman sen kaveriks.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Re: Viri kytkinpaketit ja kestävyys
Itsellä taas tuo 9-3 Aero kyseessä ja asetelma oli napannut kytkinkoteloon kiinni eikä levy irrottanut ollenkaan. Enkä saanut toimimaan millään... Nyt pohdin sitten eri vaihtoehtoja.
Onko kellään tietoa Viggen asetelman koko paksuudesta ?
Onko kellään tietoa Viggen asetelman koko paksuudesta ?
OG9-3 5d Aero -01
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427
Opel A-Omega 3.0 24V -93
#5427