pahoittelut 9-3/900 aiheen kaappauksesta
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)
jotenkin noi jousittamattomat sintterit ei innosta kamalasti, en tiiä oikeen miksi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
6 lapanen jousitettu sintteri.lepisto89 kirjoitti:Eipä tästä mikään p***u ralli vehe tai mikään muukaan normi vekotin ole tulossa. En vaan osaa päättää minkä levyn otan viggenin asetelman kaveriks millä saataisi kestävyys sinne 600nm nurkille.
E: Oho meni vähän ohi et tässä puhuttiinkin jo femmoista
nypytys johtuu juurikin niistä jousista...tarraa kiinnii, sitten jousi antaa periksi, taas tarraa kiinni ja taas jousi antaa perkisi...meikäläisellä jousittamaton ja ihan voi hypyttämättä ajella...lepisto89 kirjoitti:800km takana ja muutama täys kaasu sekä maili(1609m) läppä selällään. Muutamia asioita mitä mieleen tullut kyseisestä levystä. Pakittaessa ääntää, liikkeelle lähtiessä eteenpäin hiukan hyppyyttää vaikka jousitettu. Suuremmilla kierroksilla ei nypytä. Ääntää hiukan liikkeelle lähtiessä oli se vaihde R tai 1.
Uteliaisuus heräsi. Paljonko sait nopeutta maililla?lepisto89 kirjoitti:800km takana ja muutama täys kaasu sekä maili(1609m) läppä selällään.
mulla on Specin Stage 2 kytkin. Vauhtipyörän koneistus taitaa vastoin väitettyä olla tärkeä juttu. Täristää sen verran että laitoin auton seisomaan. Ollut samanlainen kaksi kesää. Eka specin levy levisi muutaman tuhannen jälkeen. Jouset lensi pitkin kytkinkoppaa. Nyt mietin mitä tekisin... Auto on allekirjoituksen tonnari.Mikgo kirjoitti:Onkos täälä jollain käytössä spec kytkintä ? Tai sekotusta, esim spec levy ja viggen asetelma. Kokemuksia/sopiiko kyseinen yhdistelmä keskenään? itellä spec2+ levy tossa mutta asetelmassa jotain feelua, fundeerasin vaan että tilais viggenin asetelman sen kaveriks.