Tiekäytössä olen itse biopolttoaineiden kannalla mutta tosiaan, lentokentän tapaisissa laitoksissa nuo sähköautot kyllä puolustavat paikkaansa.
Jos päästöistä alkaisin tässä vouhottamaan niin kyllä itse kiihkoiasin enemmän näistä isoista firmoista jotka teettävät kaikki romunsa Kiinassa, Intiassa, Bangladeshissä jne. halpamaissa, välittämättä päästöistä tai ihmisoikeuksista. Lentoliikenne on omasta mielestäni huomattavasti pienempi paha, hiilidioksidi on metaaniin ja muihin, varsinkin teollisuuden päästämiin pitkiin hiiliyhdisterimpsuihin verrattuna kevyttä kamaa..
Hiilidioksidista vaan saadaan kaikista isoimmat numerot joilla Al Goren olisi pitänyt voittaa vaalit..

tässä vaiheessa pyydän nuorempaa kaveriani ostamaan mulle ne oluet, joka myös näin tekee
  tässä vaiheessa pyydän nuorempaa kaveriani ostamaan mulle ne oluet, joka myös näin tekee  Jos ei ois kassaneiti myyny, lukisitte jutun tämänpäivän otsikoista
 Jos ei ois kassaneiti myyny, lukisitte jutun tämänpäivän otsikoista  Jonossa oli myös joku v*tun kukkahattutäti, joka ois halunnu elämästään hetkessä helvetin, joka sekin hoki jotain paskaa laeista, joita se mongoloidi ei edes ymmärrä.. "ku se laki..." VITTUUN LAKI, EI SEMMOSTA OLEKKAAN JA TURPA KII!!! TEKI MIELI KURISTAA SE TEINARI KASSANEITI. Tatuoikaa ny vaan se viivakoodi nahkaan kaikille
  Jonossa oli myös joku v*tun kukkahattutäti, joka ois halunnu elämästään hetkessä helvetin, joka sekin hoki jotain paskaa laeista, joita se mongoloidi ei edes ymmärrä.. "ku se laki..." VITTUUN LAKI, EI SEMMOSTA OLEKKAAN JA TURPA KII!!! TEKI MIELI KURISTAA SE TEINARI KASSANEITI. Tatuoikaa ny vaan se viivakoodi nahkaan kaikille  Haistakaa pitkät paskat kaikki kontrollifriikit, vetäkää naru kaulaanne ja hypätkää kaivoon. Kotimaamme ompi suomi... trallalalalalaaa.. Henkilökortti on kohta pakollinen ulkona liikkuessa
  Haistakaa pitkät paskat kaikki kontrollifriikit, vetäkää naru kaulaanne ja hypätkää kaivoon. Kotimaamme ompi suomi... trallalalalalaaa.. Henkilökortti on kohta pakollinen ulkona liikkuessa 

Rahaa palaa...
  Rahaa palaa...