Meinasin vaihtaa B205E moottoriseen 9-5:n garretin tilalle mitsun turbon, kun on tuo kampanjakin. Kysymys kuuluu, että onko se ok, että ei tee mitään softa muutoksia? Tästä löytyy niin ristiriitaista tietoa hakemalla, että en tiedä mihin uskoa. Jos siis ei haittaa moottorille (meneekö laihalle?) pelkän raudan vaihdosta niin miten auton käyttäytyminen muuttu, jos muuttuu, kuten nouseeko ahdot vasta korkeammilla kierroksilla ja onko muutoksia ylärekisterissä?
Jos oikein ymmärtänyt niin jatkossa jos haluaa ecua päivitellä, niin stage 1 karttaa ei tuon mitsun kanssa voi enää käyttää. Onko sitten Aeron ecu vaihdettava tai rakennettava penkissä autokohtainen kartta?
Sitten ihmettelen sitä, miksi tuossa on kaksi "hukkaporttia"? Eka on turbossa itsessään ja toinen on ahtoilma putkessa, joka päästää paineet turbon imupuolelle.
Kiitos ja anteeksi kysymyspaljoudesta.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)