-Lauhduttimen sähköflektin en ole nähnyt ikinä pyörivän. Eikös tämän pitäisi lähteä heti pyörimään, kun kompressori kytkeytyy?
-Kun magn.kytkin vetää kiinni (parkissa) niin remmi alkaa ulvoa ja kompressori pyörähtää vaivoin kierroksen, hetken päästä toisen. Ja remmi on kireällä.
-Kun ilmastointi lähtee toimimaan (pienen ajomatkan jälkeen) niin teho hiipuu yleensä aina kun vauhti tippuu alle 60km/h.
-Kylmää ilmaa tulee aivan riittämiin kun vauhti pysyy jatkuvasti yli 60.
Eli voisiko tuo flekti olla sökö ja aiheuttaa moiset ongelmat? Ihmettelen vain tuota turhaa kompressorin vaihtoa, kun vika ei ole sillä korjaantunut. Mutta taitaa olla melko tyypillistä Hyväksikäyttö auton toimintaa vaihtaa osa kerrallaan..
Mutta onneksi on tuot TTiD pihassa joka hakkaa lähes joka suhteessa tuon audin kötiskän. Multitronic laatikosta olen tykännyt, mutta esim. saapin linear penkit on paaaljon paremmat kuin audin nahkalestat.

