jcarlson kirjoitti:Inertiadynossa (riippuen mikä on rullien inertia) myös voi usein olla niin että toteutuneet ahdot ja massat jäävät matalammiksi kuin esim. kadulla, jossa kuormaa on enemmän.
Omia tuloksia vertasin kolmosella vetäisyyn tiellä ja samalla tavalla ilmamassat tippuu yläpäässä, tarkka vertailu on mahdoton T7suiten logituksen sampleraten takia mutta riittävän samansuuntaiset. Lisäksi yhdellä autolla kokeiltiin rullilla "jyrkempään ylämäkeen" ja lopputulokseen taisi tulle 2 hp lisää jos oikein muistan.
Edelleen itselle hyöty on enemmänkin siinä että on vakiona pysyvä vertailuympäristö muutoksien verifioinnissa ja numerot on eilisenkin materiaalin valossa edelleen inhorealistiset. Mailin tulokset on sitten lopullisempi totuuskoe.
Myös V8 kompressorin numerothan vastasivat tehtaan lupaamia jos oikein ymmärsin.
nugge kirjoitti:
Mikäs siinä ?
Takapyörät ei pyöri, 46S softa pysyy peruspaineilla jos ei ole tcs/esp nappia millä napata toiminto pois päältä. Kannattaa koittaa itse jos epäilyttää.