Olen seestynyt

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Olen seestynyt

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

En kiihdyttele, en aja kisaa. Mikä minua vaivaa kun en lähtenyt 325 baijerin kanssa valoista kiihdyttelemään. Siis olisihan toi jäänyt mutta kun sen tiesin niin en edes viittynyt lähettää.

Mikä muu vaivaa kun ajan kehälläkin rajotusten mukaan. Mä en tajuu ennen tää ei ollut mahdollista. Voisin kai samalla vaihtaa auton johonkin 1.1 litraseen tila ihmeeseen. Lieköhän mulla jokin sairaus tai puute :roll:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
saabisti2
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja saabisti2 »

Toi on se "mies kun tulee tiettyyn ikään" ilmiö!

-Rupeaako tuntumaan siltä, että perille pääsee kaahaamattakin ?
-Oletko alkanut harkita seuraavaan autoosi automaattilootaa ?
-Onko liukkailla keleillä ajaminen alkanut pelottaa ?
.
.
.
:lol: :lol: :lol:
t. IP-2 #1502
2*9-5 Aero. Sedan ja farkku.
pade
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Voi suo potkuhousu, nyt ei mee hyvin :D :D
No toivottavasti sul on vaa joku talvimasennus menossa ;D
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Re: Olen seestynyt

Viesti Kirjoittaja Speedou »

potkuhousu kirjoitti:En kiihdyttele, en aja kisaa. Mikä minua vaivaa kun en lähtenyt 325 baijerin kanssa valoista kiihdyttelemään. Siis olisihan toi jäänyt mutta kun sen tiesin niin en edes viittynyt lähettää.

Mikä muu vaivaa kun ajan kehälläkin rajotusten mukaan. Mä en tajuu ennen tää ei ollut mahdollista. Voisin kai samalla vaihtaa auton johonkin 1.1 litraseen tila ihmeeseen. Lieköhän mulla jokin sairaus tai puute :roll:
Sitä se ikä teettää! Olet siis vain tullut vanhaksi, ei hätää...

PS: Valolähdössä pemu saattas helposti viedäkin, mutta kun vauhtia saataisiin se reilut 100 niin heihei! ;)
STCF #3
9-5tW
"Turbo"

Re: Olen seestynyt

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

potkuhousu kirjoitti:En kiihdyttele, en aja kisaa. Mikä minua vaivaa kun en lähtenyt 325 baijerin kanssa valoista kiihdyttelemään. Siis olisihan toi jäänyt mutta kun sen tiesin niin en edes viittynyt lähettää.
Ehkä juuri siksi... aikanaan kun omistin voimaa uhkuvan jenkin, koin tuon saman, miksi lähteä kisaan kun tietää pesevänsä. Olisiko niin että ei tarpeeksi haastetta ? Mutta odotas kun viereen tulee toinen tykki... :wink:
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

saabisti2 kirjoitti:Toi on se "mies kun tulee tiettyyn ikään" ilmiö!

-Rupeaako tuntumaan siltä, että perille pääsee kaahaamattakin ?
-Oletko alkanut harkita seuraavaan autoosi automaattilootaa ?
-Onko liukkailla keleillä ajaminen alkanut pelottaa ?
.
.
.
:lol: :lol: :lol:
Pihkura IP sä oot niin oikeessa 8O
Speedou kirjoitti: Sitä se ikä teettää! Olet siis vain tullut vanhaksi, ei hätää...
ja mä muka vanha ja pah mä olen viriili mies käyn nukkumaankin ajoissa ja juon iltamaitoni
pade900 kirjoitti: No toivottavasti sul on vaa joku talvimasennus menossa ;D
tota mäkin epäilin
9-5tW kirjoitti: Mutta odotas kun viereen tulee toinen tykki...
tämä se lienee pelastus kenties
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

potkuhousu kirjoitti:ja mä muka vanha ja pah mä olen viriili mies käyn nukkumaankin ajoissa ja juon iltamaitoni
Buah :D Kyllä sä kondiksessa oot, mutta eikai mee maidon tilasta meistä vahvempaa ja nukutaankin ainakin 3h yössä!? :)
STCF #3
Rimuli
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Rimuli »

:D :D :D HEh Hehheh HEhheehheeheheh :o heh
Sää se sit aina keksit näitä heh :)
Etkai sää ollu.. 8O
tosissas? :(
Siis kai sää sen bemarin jätiti? :roll:
:cry:
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
Milli
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Milli »

hmm.. tota noin.. huolestuttavaa.. :roll: :lol: Oisit nyt vaikka meidän mieliksi vähän polkassu. :D Nyt se b*mari tyyppi on niin mielissään ku jätti sut vaikka et etes kiihauttanu. :lol: Noo saa sekin välillä ajella leuka pystyssä ja vouhottaa kylillä. :o :lol:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

Tai sitten sitä baijerilaista harmittaa niin vietävästi kun ei saanut tietää jääkö vaiko kunniakas voitto. Sanotaan että mä tein psykoloogisen voiton.
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
9-5tW
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

potkuhousu kirjoitti:Tai sitten sitä baijerilaista harmittaa niin vietävästi kun ei saanut tietää jääkö vaiko kunniakas voitto. Sanotaan että mä tein psykoloogisen voiton.
Psykologinen voitto = ...kävellä yksin kohti auringonnousua kapakkaillan päätteeksi tietäen että olisi saanut jos vain olisi huolinut...? :lol:
Speedou
"Hölösuu"
Viesti:

Mutta onhan olemassa sekin kuuluisa tarina, kun vaaaanha saba jätti S3:sen. Vaikka S3:sen kuski ei ollut koskaan tilannetta tiedostanut.

Ja tuo saba oli siis oikeasti joku tyyliin 100hp ja S3 lastulla piristetty. Potkuhousu varmaan itsekin tietää ainakin auton "TEB-1" asuu tossa vieressä...tuttuja.
STCF #3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viesti:

no ooon sen auton nähnyt mutta en tunne tai tiedä tarkkaan missä asuu. Mähän liikun vain hellan ja hiekkalaatikon välii, mä ketään tunne, paitsi naapurin rouvat..NAM :lol:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zetorman
"Ruisku"
Viesti:

Silloin vielä kun aero pelitti...

Viesti Kirjoittaja Zetorman »

Jep jep...

Pakko nyt vähän leuhkia.... :roll: :roll: :roll:

Tapahtui pari vuotta sitten Tuusulan tiellä... Rytsölän Jaakko oli silloin juuri ostanut sen uutukaisen Ferrari Modenan ja tuli vierelle ihan leppoisasti... No kaveri usutti mua painamaan kaasua... :P Auto oli vuosimallin 84 900 3D coupe ja suht vaatimattoman näköinen, mutta konepellin alla oli äärimmilleen viritetty 900 TURBO ratasarjan kone jossa oli isoin Mitsun ahdin, alkoholiruisku, lisäpolttoaineen syöttö, järeä cooleri ja ahdot yli 2... No Ferrari pysyi melkein rinnalla aina 250km/h vauhtiin asti, jossa Jaakko luovutti... (liekö poliisin pelko :?: ) No kumminkin... Aika saavutus wanhalta saappilta... Toki ko. autossa oli rata kallistuksen vaakajat, yms helyt et ei se ihan vakio ollut... Mut toi pata vaan ei pysy paria viikkoa pitempään läjässä, niin on tuollainenkin helmi jäänyt lahoamaan katsastamattomana riihen perille... Tarvis ottaa niskasta kiinni ja laitaa se ajoon... :)
Terveisin; A.N.

SAAB 9000, 900, 90, 99 ja 96 osia!!!!! Myös turbomoottoreita, vaihdelaatikkoja, korinosia ja kokonaisia autoja myytävänä. Esim SAAB 9000 CD 3,0 V6 1996 1500eur...
SEPA
"Hirsch"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Ois kyll kiva nähä tuo auto liikenteessä ja tositoimissa 8)
Vastaa Viestiin