Mikä muu vaivaa kun ajan kehälläkin rajotusten mukaan. Mä en tajuu ennen tää ei ollut mahdollista. Voisin kai samalla vaihtaa auton johonkin 1.1 litraseen tila ihmeeseen. Lieköhän mulla jokin sairaus tai puute

Sitä se ikä teettää! Olet siis vain tullut vanhaksi, ei hätää...potkuhousu kirjoitti:En kiihdyttele, en aja kisaa. Mikä minua vaivaa kun en lähtenyt 325 baijerin kanssa valoista kiihdyttelemään. Siis olisihan toi jäänyt mutta kun sen tiesin niin en edes viittynyt lähettää.
Mikä muu vaivaa kun ajan kehälläkin rajotusten mukaan. Mä en tajuu ennen tää ei ollut mahdollista. Voisin kai samalla vaihtaa auton johonkin 1.1 litraseen tila ihmeeseen. Lieköhän mulla jokin sairaus tai puute
Ehkä juuri siksi... aikanaan kun omistin voimaa uhkuvan jenkin, koin tuon saman, miksi lähteä kisaan kun tietää pesevänsä. Olisiko niin että ei tarpeeksi haastetta ? Mutta odotas kun viereen tulee toinen tykki...potkuhousu kirjoitti:En kiihdyttele, en aja kisaa. Mikä minua vaivaa kun en lähtenyt 325 baijerin kanssa valoista kiihdyttelemään. Siis olisihan toi jäänyt mutta kun sen tiesin niin en edes viittynyt lähettää.
Pihkura IP sä oot niin oikeessasaabisti2 kirjoitti:Toi on se "mies kun tulee tiettyyn ikään" ilmiö!
-Rupeaako tuntumaan siltä, että perille pääsee kaahaamattakin ?
-Oletko alkanut harkita seuraavaan autoosi automaattilootaa ?
-Onko liukkailla keleillä ajaminen alkanut pelottaa ?
.
.
.
![]()
![]()
ja mä muka vanha ja pah mä olen viriili mies käyn nukkumaankin ajoissa ja juon iltamaitoniSpeedou kirjoitti: Sitä se ikä teettää! Olet siis vain tullut vanhaksi, ei hätää...
tota mäkin epäilinpade900 kirjoitti: No toivottavasti sul on vaa joku talvimasennus menossa ;D
tämä se lienee pelastus kenties9-5tW kirjoitti: Mutta odotas kun viereen tulee toinen tykki...
Psykologinen voitto = ...kävellä yksin kohti auringonnousua kapakkaillan päätteeksi tietäen että olisi saanut jos vain olisi huolinut...?potkuhousu kirjoitti:Tai sitten sitä baijerilaista harmittaa niin vietävästi kun ei saanut tietää jääkö vaiko kunniakas voitto. Sanotaan että mä tein psykoloogisen voiton.