On niitä varmaan muutamat tehty...Tri-Lo kirjoitti:Tietääkö kukaan onko 16" Aeroja tehty vanhalla 114,3 jaolla..? Ei varmaan..
http://www.secret-secret.com/turbo/clas ... pearl.html

On niitä varmaan muutamat tehty...Tri-Lo kirjoitti:Tietääkö kukaan onko 16" Aeroja tehty vanhalla 114,3 jaolla..? Ei varmaan..
Ei ole ei. Ruotsalaiset ovat porauttaneet vanteisiin tuplajakoja, ei kovin turvallinen eikä varsinkaan laillinen tapa.saabracing kirjoitti:On niitä varmaan muutamat tehty...Tri-Lo kirjoitti:Tietääkö kukaan onko 16" Aeroja tehty vanhalla 114,3 jaolla..? Ei varmaan..
http://www.secret-secret.com/turbo/clas ... pearl.html
Ite ostaisin -88-> missä uudempi pulttijako ja vaihtaisin siihen pystykeulan vilkut, valot, maskin ja puskurit.Tri-Lo kirjoitti:Meen ihan sanattomaksi..!NIIIN hienolta tuo grafiitinharmaa näyttää! Kyllä noita vaan on jotenkin saatava alle..
Jep onhan niitä. 900 Cabriolettia valmistettiin 400 kappaleen erikoiserä vuonna 1986. Nämä olivat pystykeuloja ja Nokialta löytyy ainakin yksi, johon on tosin vaihdettu viistokeulan palikatTri-Lo kirjoitti: Tosin tidän ainakin sen, että pystykeula-avoja on jossain määrin tehty.
Eski kirjoitti: Niin ja alkuperäiseen kysymykseen on todettava, että täytyy itse tyytyä noihin 15" Aero-vanteisiin, kun ei 16" Aeroja löydy 114,3 jaolla... Tietysti, jos jostain löytyisi "muunnossarja" uudelle jaolle kohtuuhintaan, niin...
Eski & pystykeula-Aero
Moikka!qaw kirjoitti:saabracing kirjoitti:On niitä varmaan muutamat tehty...Tri-Lo kirjoitti:Tietääkö kukaan onko 16" Aeroja tehty vanhalla 114,3 jaolla..? Ei varmaan..
Ei ole ei. Ruotsalaiset ovat porauttaneet vanteisiin tuplajakoja, ei kovin turvallinen eikä varsinkaan laillinen tapa.
Vieläku tietäs mitkä noi ont8 kirjoitti:Tämmöset vois passata aika hyvin satkuun.
http://bg-tuning.net/clasacia/images/Ca_lada1L.jpg
EDIT: Aika hyvin näyttäs passaavan, ainakin omasta mielestä.