Autontunnistusta
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Olisko Lada..?
tai väri sopisi johonkin fiatin malliin....olisko joku polski fiatin spesiaali malli..?
Tai oikeastaan Renault 14 tossa on ollut mallina..!
tai väri sopisi johonkin fiatin malliin....olisko joku polski fiatin spesiaali malli..?
Tai oikeastaan Renault 14 tossa on ollut mallina..!
Viimeksi muokannut 9000CD23T, La Tammi 08, 2005 20:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Elikkäs kyse on tavallaan "uuden mallisesta Jaltasta "Risto kirjoitti:Ettei vaan olisi ZAZ 1102. Vanne paljasti.

Tämä on muuten ollut tavattoman hauska topici, kun toverit ovat siellä keksineet toinen toistaan mielenkiintoisempia kysymyksiä.
Tässä on samanlainen auto, jolla minä opettelin ajamaan. Oisko ihan jenkkipeli coke bottle muotoilusta päätellen ?
Pitäisi tietää merkki ja malli ja jopa vuosimallia kysytään.
Ja kun tositietäjiä tuntuu porukka olevan, niin milläs koneilla se oli tarjolla?
Mahtaisiko joku tietää, mikä moottorin ominaisuus teki siitä suorastaan edistyksellisen valmistusmaan konservatiivisuudesta huolimatta.

# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Vauxhall Victor `71Vesa Pohjalainen kirjoitti: Pitäisi tietää merkki ja malli ja jopa vuosimallia kysytään.
Ja kun tositietäjiä tuntuu porukka olevan, niin milläs koneilla se oli tarjolla?
Mahtaisiko joku tietää, mikä moottorin ominaisuus teki siitä suorastaan edistyksellisen valmistusmaan konservatiivisuudesta huolimatta.
Olisiko kaasareiden lukumäärä tuo erikoisuus?
Auton tunnistin, mutta tuo "erikoisuus" on goooooogletettu

EDIT: Lisä googletuksella löytyikin venttiileiden paininkupeista ja säätöpaloista juttua

Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Risto tiesi mistä puhui! Eli auto on ZAZ 1102, myös ZAZ Tavria nimellä tunnetaan. Porrasperämalli on nimeltään ZAZ Slavuta...Ja tätä (silloin neuvostoliittolaista) ukrainalaista Zaparovitshia myytiin suomessakin silloin kauan sitten...(ZAZ Jalta)

Että näin! En saanut pisteitä nyt kun joku tiesi

Että näin! En saanut pisteitä nyt kun joku tiesi

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Hirsch"
- Viestit: 951
- Liittynyt: La Joulu 25, 2004 15:38
- Paikkakunta: Linnavuoren vapaavaltio
Mielestäni nuo koneet taisivat olla 1600, 2300 ja 3000 -kuutioisia.
EDIT: Unohdin hävetä itseäni heti perään
Ja vielä: Tämä on kyllä tosiaan ihan kuningas-topic. Joku saisi kyllä siirtää koko roskan jollekin omalle .net-sivustolleen, johon sitten työntyisi huru-ukoille ihmeteltäväksi vaikkapa viitisen kuvaa päivässä. Voisi monella tosin johtaa ajukopan sumentumiseen, kun joutuisi sitä käyttämään rajoille asti...
EDIT: Unohdin hävetä itseäni heti perään

Ja vielä: Tämä on kyllä tosiaan ihan kuningas-topic. Joku saisi kyllä siirtää koko roskan jollekin omalle .net-sivustolleen, johon sitten työntyisi huru-ukoille ihmeteltäväksi vaikkapa viitisen kuvaa päivässä. Voisi monella tosin johtaa ajukopan sumentumiseen, kun joutuisi sitä käyttämään rajoille asti...

"Nyt vaan oli aika heikko kuti vielä, mutta se käy hyvästä harjoituksesta,
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
seuraavan kerran saattaa olla että tykki puhuu jo huomattavasti paremmalla
osoitteella ja kovemmalla teholla."
-Bror-Erik Wallenius
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Taisi olla valmistusaika -68 -71 eli osui kohdalleen. Isäukolla oli -70 mallinen.9000CS... kirjoitti:
Vauxhall Victor `71
Olisiko kaasareiden lukumäärä tuo erikoisuus?
EDIT: Lisä googletuksella löytyikin venttiileiden paininkupeista ja säätöpaloista juttua
Erikoisuus oli kannen yläpuolinen nokka-akseli, joka oli hammashihnavetoinen. Suorastaan vallankumouksellinen juttu brittiautossa -70 luvun alussa.
Koneet meni sikäli oikein, että myöhemmin oli tuo 2,3 mutta tuon korimallin aikaan ne olivat 1600, 2000 ja 3300, joista 3,3 oli suora kuutonen. Kuvan malli on lisäksi SL, koska siinä on nuo kokopeittävät teräskapselit. Oli aikoinaan ihan kulkupeli ja hyvä ajettava, mutta laatu oli mitä oli. Pienemmän mallin lisänimi olikin Vauxhall Vaiva
Auto on täsmälleen samanlainen, jolla opettelin ajelemaan kortin saatuani kesällä -75
Ventoran erotti vinyylikatosta ja siinä oli aina 3,3 litran kuutonen. Lisäksi oli VX 4/90 jossa oli Fordin tapaan prässätyt peltivanteet, jotka muistuttivat oikeita aluvanteita.
Malttaakohan tässä yöpuulle edes mennä, kun odottelee innolla uusia pohdittavia

Viimeksi muokannut Vesa Pohjalainen, La Tammi 08, 2005 22:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
# 419 Vesa Pohjalainen
-
- "Viggen"
- Viestit: 679
- Liittynyt: La Heinä 24, 2004 10:53
- Paikkakunta: Kouvola