Yksi NG lisää
Re: Yksi NG lisää
Kertokaahan kuumepotilaalle, minkä verran ruotsissa myytävissä on tinkivaraa omien havaintojenne mukaan?
Hintaluokassa 150 000 - 200 000 SEK ?
Hintaluokassa 150 000 - 200 000 SEK ?
Saabin omistaja vuodesta -90
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
900i16 -89, 507+ tkm
NG 9-5, -11 Vector TiD4
#334
Re: Yksi NG lisää
4000-15000kr tuntunu olevan. Maililla ja paikalla yritettynä. Ihan viimenen vääntö jäi selvittämättä kun ostin lopulta huutokaupasta niin oli hinta jo valmiiksi selvillä kun lähti hakemaan.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Re: Yksi NG lisää
Tässä ketjussa parikin viimeaikoina femman tuonutta.
Rekisteröintikatsastusta varten jouduitteko hankkimaan CoC-todistusta vai löytyikö kuljettajan oviaukon tyyppikilvestä versio ja variantti? Vai minkälainen oli prosessi?
Itse kävin konttorilla näyttämässä ja tyyppikilvestä puuttuivat tarvittavat numerot.
Eikä niitä ollut myöskään unkarilaisessta rekisteriotteessa.
Rekisteröintikatsastusta varten jouduitteko hankkimaan CoC-todistusta vai löytyikö kuljettajan oviaukon tyyppikilvestä versio ja variantti? Vai minkälainen oli prosessi?
Itse kävin konttorilla näyttämässä ja tyyppikilvestä puuttuivat tarvittavat numerot.
Eikä niitä ollut myöskään unkarilaisessta rekisteriotteessa.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Yksi NG lisää
Ei tarvinny CoC, ruotsalaisten rek otteet riitti ja tyyppikilven numerot.
sen verran kuitenkin kyselin että saab partsilta saa CoCin marmoritiskin kautta.
muutenkin rekisteröintikatsastus oli nopee ja helppo prosessi.
sen verran kuitenkin kyselin että saab partsilta saa CoCin marmoritiskin kautta.
muutenkin rekisteröintikatsastus oli nopee ja helppo prosessi.
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Re: Yksi NG lisää
Ruotsalaisissa rek.papereissa on tyyppi ja variantti merkattuna ja siitä syystä niillä helppo katsastaa.
Eikö jollain foorumilaisella ole samanlainen kilvissä ??? häneltä vain ko. tiedot ja konttorille.
Yleensä konttorin "sedille" riittää kun vain löytyy samanlainen auto / numerot niin voivat hakea trafin kannasta tiedot.
Eikö jollain foorumilaisella ole samanlainen kilvissä ??? häneltä vain ko. tiedot ja konttorille.
Yleensä konttorin "sedille" riittää kun vain löytyy samanlainen auto / numerot niin voivat hakea trafin kannasta tiedot.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Re: Yksi NG lisää
Näkyykös tarvittavat tiedot ruotsalaisten trafin ilmaispalvelussa? Kattoo bytbilista ttid aeron rekkarin ja hakee tiedot, sivu löytyy googlaamalla fråga på annat fordon tjsp...
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Re: Yksi NG lisää
Ei taida varianttia löytyä:
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx
ja yhden TTID aeron rekkari bytbilista: LFE960
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx
ja yhden TTID aeron rekkari bytbilista: LFE960
9-5 2.0T ARC
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
NG9-5 TID4, NG9-3 Bp, 530e
Re: Yksi NG lisää
Ellei nämä tiedot riitä, niin sit vaan tekee niinkuin valtteri neuvoi.Arcer kirjoitti:Ei taida varianttia löytyä:
https://fordonsfraga.transportstyrelsen ... ordon.aspx
ja yhden TTID aeron rekkari bytbilista: LFE960
Drivmedel 1: DIESEL
Motoreffekt, kW: 140,0
Effektnorm: EG
Max hastighet, km/h: 230,0
Ljudnivå dB, vid körning: 73
Ljudnivå dB, stillastående: 77
Varvtal stillastående min-1: 3000
Bränsleförbrukning, blandad körning: 6,0 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad körning: 159,0 g/km
Bränsleförbrukning, landsvägskörning: 4,9 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 landsvägskörning: 128,0 g/km
Bränsleförbrukning, stadskörning: 8,2 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 stadskörning: 213,0 g/km
Avgasdirektiv/reglemente: 715/2007*692/2008A
Avgasutsläpp, provning typ 1 (euro 5 eller 6):
Kolmonoxid, CO: 406,5 MG/KM
Kväveoxider, NOX: 130,1 MG/KM
Partiklar: 0,7 MG/KM
Kolväten och kväveoxider, THC + NOX: 165,1 MG/KM
Miljöklass:
Miljöbilsklass:
Euro miljöklassning: 5
En viitsinyt liittää koko listaa.
Miksi olla vain vaikea, kun hiukan vaivaa nähden voi olla täysin mahdoton.
Re: Yksi NG lisää
Hei kiitti näistä vinkeistä. Koitampa selvittää saisiko Unkarista samat tiedot ulos auton rekisterikilvellä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: Yksi NG lisää
peinu kirjoitti:Hei kiitti näistä vinkeistä. Koitampa selvittää saisiko Unkarista samat tiedot ulos auton rekisterikilvellä.
Eikös nimimerkki Toivo Kesseli:llä ole samanlainen auto ??? eli häneltä rek.no ja kats. konttori hakee trafilta versio / variantti tiedot hänen autosta ja niillä rekisteriin.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Re: Yksi NG lisää
Kuume otti yliotteen ja nyt tallissa on NG 9-5 Aero Turbo6 XWD.
Sellainen ongelma on nyt sitten itsellänikin että ruotsalaisessa rekisteriotteessa ei ollutkaan tyyppihyväksyntänumeroa, varianttia ja versiota ja rekisteröintikatsastus tyssäsi siihen. Aika erikoinen juttu koska auton on aikanaa rekisteröinyt ANA Trollhättan.
Onkohan jollakulla klubilaisella samanlaista autoa josta nuo numerot saisin? Ruotsin Blocketissa on myynnissä yksi auto josta löytyy tyyppihyväksyntänumero, se lienee oikea ja vastaa sitä mikä on autoni tyyppihyväksyntäkilvessä.
Sellainen ongelma on nyt sitten itsellänikin että ruotsalaisessa rekisteriotteessa ei ollutkaan tyyppihyväksyntänumeroa, varianttia ja versiota ja rekisteröintikatsastus tyssäsi siihen. Aika erikoinen juttu koska auton on aikanaa rekisteröinyt ANA Trollhättan.
Onkohan jollakulla klubilaisella samanlaista autoa josta nuo numerot saisin? Ruotsin Blocketissa on myynnissä yksi auto josta löytyy tyyppihyväksyntänumero, se lienee oikea ja vastaa sitä mikä on autoni tyyppihyväksyntäkilvessä.
Matti
Re: Yksi NG lisää
Kokeile nimim. 9000sportMattiR kirjoitti:Kuume otti yliotteen ja nyt tallissa on NG 9-5 Aero Turbo6 XWD.
Sellainen ongelma on nyt sitten itsellänikin että ruotsalaisessa rekisteriotteessa ei ollutkaan tyyppihyväksyntänumeroa, varianttia ja versiota ja rekisteröintikatsastus tyssäsi siihen. Aika erikoinen juttu koska auton on aikanaa rekisteröinyt ANA Trollhättan.
Onkohan jollakulla klubilaisella samanlaista autoa josta nuo numerot saisin? Ruotsin Blocketissa on myynnissä yksi auto josta löytyy tyyppihyväksyntänumero, se lienee oikea ja vastaa sitä mikä on autoni tyyppihyväksyntäkilvessä.
Hänellä samanlainen, jos vain vuosimalli täsmää
Onko autosi tehtaan esisarjaa jotka rekisteröity aluksi omaan käyttöön.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Re: Yksi NG lisää
Tämä on rekisteröity 6/2010, mutta ei käsittääkseni suinkaan tehtaalle vaan rekisteröijä on ollut nimenomaan ANA Trollhättan eli autoliike. Auton vuosimalli lienee siis 2010.
Pyysin paikallista Saab-huoltoliikettä tilaamaan numerot Saab Partsilta, sieltä niiden pitäisi olla saatavissa.
Auton tyyppikilvessä on kyllä tyyppihyväksyntänumero.
Pyysin paikallista Saab-huoltoliikettä tilaamaan numerot Saab Partsilta, sieltä niiden pitäisi olla saatavissa.
Auton tyyppikilvessä on kyllä tyyppihyväksyntänumero.
Matti
Re: Yksi NG lisää
http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6159463
Alkaa olla hinta kohdallaan vaikka hinnat alkaen malli taitaa ollakkin. Onko tuossa xenonit vai ?
Alkaa olla hinta kohdallaan vaikka hinnat alkaen malli taitaa ollakkin. Onko tuossa xenonit vai ?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Re: Yksi NG lisää
Mahtaa olla halogeenit kun ei erikseen xenoneja mainita. Mutta soitto myyjälle selvittänee asian.
Matti