![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vain oikean puolen sivulasissa. Muistaakseni.3J kirjoitti:(Wagonissa antennit peräkontin sivulaseissa, joten ei vastaa tuota ketjussa mainittua 9-3ss tapausta suoraan.)
No olkoon miten on tässä kuitenkin kuva Wis'istä radiosystem 1/2 ruotsiksi kylläkin:3J kirjoitti:Jaa näyttää olevan kahta eri antennikonfiguraatiota wagonissa, toisessa yksi ja toisessa kaksi antennia. Itsellä on kyllä langat molemmissa laseissa (AS2), mutta voihan se silti olla että toinen on vaan dummy-antenni ilman kytkentää.
Niin sivulla 1/2, mutta jos katsoo Wis:in sivua 2 niin siellä sanotaan että anteni olisi vasemmalla.core2 kirjoitti:No olkoon miten on tässä kuitenkin kuva Wis'istä radiosystem 1/2
Siellähän oli sulanutta metallia ja muovia sulakkeessa nro 21. Nyt näyttäis radio pysyvän virrankatkaisun jälkeenkin siinä tilassa missä oltiin virtojen kera.Hdjanne kirjoitti:Moro
Sulakkeet oot varmaan katsonut?
Wis:sin mukaan olis jatkuvan sähkön sulake olis nro 9 ja virta-avaimen kautta tulevan sähkön nro 21.
Molemmat on siinä kojetaulun päässä.
Jes 1/2 ei tarkoita sivuja vaan radiosysteemiä systeemi 1/2 ja systeemissä 2 se tosiaan löytyy vasemmasta lasista.CDTA kirjoitti:core2??
Omassa radiossa on vähän samaa ongelmaa, mutta päinvastoin, eli autoa käynnistettäessä radio menee päälle, vaikka olisi ollut sammutettuna, kun auton sammuttaa. Lisäksi jos sulkee radion niin se käynnistyy itsestään ajon aikana n. kymmenen minuutin kuluessa poislaiton jälkeen. Onko tuossa joku ajastussysteemi vai miksi tuo käyttäytyy noin?olliherranen kirjoitti:Niin, pieni mutta ärsyttävä ominaisuus.... Kun käynnistän auton, radio on kiinni. Ja vaikka sammuttaisin auton radio päällä, se on taas seuraavalla startilla kiinni. Pitääkö tosiaan osata turvavyön ja aurinkolasienlisäksi asetella myös radio oikeaan asentoon joka kerta manuaalisesti?