Siskon 9-3:sta piti alkaa vikaa etsimään, kun oli yksi aamu pihasta lähdessä (moottori lämpimänä) sammunut paukauksen kera, eikä enää käyntiin lähtenyt. Puristuspaineet oli heikot joten ei muuta kuin jakopää esille ja tarkastamaan ajoitus. No nythän näyttäisi siltä että pakopuolen nokka-akseli on noin 180-astetta väärässä asennossa
 .
 . Kysymys kuuluukin onko noiden nokka-akselien asennon määrittämiseen mitään kotikonsteja. Korjausoppaassa säätö tehdään eräänlaisten "sapluunien" avulla, jotka tulee nokkapukkiin kiinni ja joilla saadaan nokat oikeaan asentoon, jonka jälkeen säädetään kampiakselin asento. Näitä sapluunia tuskin on muualla kuin merkkikorjaamolla?
 . Olihan nuo hammaspyörän pultit kyllä todella tiukkaan vedetty, joutui vähän avaimeen lisäämään putkella momenttia että sai auki.
 . Olihan nuo hammaspyörän pultit kyllä todella tiukkaan vedetty, joutui vähän avaimeen lisäämään putkella momenttia että sai auki. . Olin kylläkin katsonut että pakonokka oli se joka oli hypännyt, mutta joka tapauksessa eiköhän se selvää ole että tämä oli aiheuttaja. Että sillä lailla...
 . Olin kylläkin katsonut että pakonokka oli se joka oli hypännyt, mutta joka tapauksessa eiköhän se selvää ole että tämä oli aiheuttaja. Että sillä lailla...