![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eikö siis tule kilpiin enää? Miksei?scorpio_88 kirjoitti: eli e30 ei enään inssiä tule näkemään vaan keulille olisi tarkoitus istuttaa saabin pata.
UIUI! Tuleeko tästä Suomen ja ehkä jopa maailman eka T5 koneinen etuveto E30! Mageeta! OCF:ltä löytyy juttua myös T5 koneella varustetusta A Vectrasta ja F Astrasta. Tosin jos tää pysyy tylsänä takavetona, niin samaiselta foorumilta löytyy tarinaa myös T5 koneisesta C Kadetista ja C Rekordista.jape3 kirjoitti:Eikö siis tule kilpiin enää? Miksei?scorpio_88 kirjoitti: eli e30 ei enään inssiä tule näkemään vaan keulille olisi tarkoitus istuttaa saabin pata.
Mutta hyvä että saabin tekniikkaa sovelletaan rohkeasti muihinkin.
Opelclubin foorumilta voi käydä lukemassa kuinka T5 istuu -97 sintran konehuoneessa.
pamppu kirjoitti:Kannattaa kuitenkin siellä BTCF:n puolella käydä vilkaisemassa, rakenteilla e30 Saabin T5-mosalla: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=291615 (vaatii rekisteröitymisen)
eihän tuota saa saabin koneella leimattua.. siksijape3 kirjoitti:Eikö siis tule kilpiin enää? Miksei?scorpio_88 kirjoitti: eli e30 ei enään inssiä tule näkemään vaan keulille olisi tarkoitus istuttaa saabin pata.
Mutta hyvä että saabin tekniikkaa sovelletaan rohkeasti muihinkin.
Opelclubin foorumilta voi käydä lukemassa kuinka T5 istuu -97 sintran konehuoneessa.
Eikös noissa 9-3 T5:ssa ole aina T25?jape3 kirjoitti:Tuo sinun mahdollinen luovuttaja auto olikin aero, sinänsä hyvä että saa aeron tehot papereihin ja se mitsun ahdin vakiona
Joo, näin taitaa olla. Näkeehän sen jo kuvissa M3:ssa C-pilari on paljon paksumpi kun tavallisessa.ippe kirjoitti:E30-kopan M3:ssa taisi olla niin paljon eroavaisuuksia perusmalleihin ettei se käy vertailukohdaksi, muistaakseni korikin on erilainen, pyörännavat ovat erilaiset ja vissiin koko akselistotkin.