ff

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
multivalve
"Tuplakaasari"
Viestit: 82
Liittynyt: Pe Loka 22, 2004 16:29
Paikkakunta: OULU

ff

Viesti Kirjoittaja multivalve »

:?:
Viimeksi muokannut multivalve, To Joulu 07, 2006 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Eikös kaasari C Special mallis ollut ja oliko 2,1 litrasis kaikis tai vm 92 ja 93.
Turbois lisäksi ?

170e uutena viistokeulaiseen.
Viimeksi muokannut 900i, Ma Tammi 10, 2005 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Viesti Kirjoittaja saabracing »

aerot ja turbot aineski...

Joka malliin on saanut lisävarusteena...

Ja viimosissa classic malleissa oli kaikissa...
arnoldi
Matalapaineturbo
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Huhti 05, 2004 12:27
Paikkakunta: Tampere

Maski

Viesti Kirjoittaja arnoldi »

Itsellä muovimaski. Ostin nyt alumiinin väristä salmiakki verkkoa ja laitan uusiin kuosiin tuon. Leikkaan ylimääräiset palat pois ja jätän vain ylä ja alakehyksen ja pysty kehykset. Korin väriseksi aattelin maalata. Maalailin muuten vasaralakalla kynnyslistat. Niitäkin olisi helppo modata vaikka lisämuovittamalla tai levyttämälle ne korkeammaksi.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

M1992 alkaen on kaikissa "krominen turbon maski".
Kaipa se oli jotain faceliftiä ja varaston tyhjennystä. Uusi kori oli tulossa..
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
hewidero
"Hölösuu"
Viestit: 1453
Liittynyt: To Touko 22, 2003 15:55
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja hewidero »

Tuollaisella menetelmä vois aivan normimaskista tehdä kromimaskin.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Kävin kysymässä Saabbiliikkeestä kromimaskin hintaa, minulle kerrottiin, että 220e! No, en sitten ostanut uuttaa maskia vaan tilasin purkaamolta (kuulemma) cabrioletti satkusta puretun kromimaskin. No paketti saapui seuraavana päivänä ja hämmästys oli suuri, kun sain maskin käteen! Kädessäni oli NG satkun maski, voi h*lvetti! Päätin, että takaisin en maskia lähetä, joten nyt OG:ssani on NG:n maski! :lol: Viiden tunnin sovittamisen jälkeen maski istui mielestäni yllättävän alkuperäisen näköisesti vm.90 satkussa. Jouduin kaventamaan maskia abaut kaksi senttiä, jotta se uppoaa hiukan lamppujen väliin. Yläreunasta (konepellin alle jäävä osa) otin varmaan kolme senttiä ylimääräistä pois sekä tein kaikki kiinnikkeet uusiksi, mutta kyllä uudisti aika mukavasti. :) Hintaa koko jutulle tuli vaivaiset 49 euroa. :twisted:
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Kuvia kiitos tuosta muodon muutoksesta.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Yritän viikonloppuna laittaa kuvan esille. :) Torstaina oli pakko laittaa vaaleat vilkut kiinni, jotta hämäisi vielä hiukan enemmän...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Vastaa Viestiin