enään putkiston osien kasaus auton alle ja takakontin ja moottoritilan viimeistely, tuolle takakonttiin pitäis tehdä jonkinlainen peitelevy siihen akun ympärille kun akku törröttää rumasti varapyörän paikalta..

Niitä ei alkuperäisenä saa mutta hydrauliikkaliikkeistä kannattaa käydä kyselemässä. Annissa on melko varmasti viimeisempiä orggis O-renkaita. Paineventtiiliin ei saanut muuan vuosi sitten. Kannattaa ottaa siis pumppu irti ja mennä kattoon mitä liikkeistä löytyy.gls kirjoitti:näyttäisi että öljypumpun o-renkaat valskaavat.
se ylempi on ohuempi. tiivisteet löytyi kotoa hyllystä..dimebak kirjoitti:Niitä ei alkuperäisenä saa mutta hydrauliikkaliikkeistä kannattaa käydä kyselemässä. Annissa on melko varmasti viimeisempiä orggis O-renkaita. Paineventtiiliin ei saanut muuan vuosi sitten. Kannattaa ottaa siis pumppu irti ja mennä kattoon mitä liikkeistä löytyy.gls kirjoitti:näyttäisi että öljypumpun o-renkaat valskaavat.
Ja HUOM!!! Ne tiivisteet ei ole neliskanttisia jos ne vanhat siltä näyttää. Ne on kaikki profiililtaan pyöreitä. Itse en nyt muista kumpi, ylempi vai alempi, on paksumpi mutta sen näkee ku pumpun purkaa.
kas kun huomasit..Mertmi kirjoitti:Miten tuo vauhtipyörä näytti maalatulta? Kai kytkimen vastapinta on kirkkaalla teräksellä?
se on papan violetti -83.anaconda kirjoitti:hyvältä näyttää![]()
ootkos muuten hommannu uuden tupliksen?? meinaten vaa ku tos alimmas kuvas on joku jännän värinen 5speed
juu no siinä purkin kyljessä kyllä lukee, että sopii myös turboahdettuihin..Jusau kirjoitti:Lukaisin päivitykset läpi, eijeijei öljyjen kanssa, harmaassa kannussa oleva Mobil super S on mineraalia, samaa kuin aikanaan oli ruskeassa kannussa oleva super (10W40). Vai onko suositeltu ahdettuihin moottoreihin luokituksissa, ei minusta (taitaa olla vapaastihengittäviin). Laita hyvä mies halpa henkivakuutus öljyillä