Ensimmäinen saab: 9000 aero
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
No niin... Nykäsin sen bleedin jordaaniaan ja kävin testailemassa letkut mankkuvenaan kytkettynä!!
Ilman johtoa peruspaineet oli siinä kilon tuntumassa ja johto kiinni ne oli 3. vaihteella lämä tiskissä kiihdyttäessä kanssa kilon kohalla! 4. vaihteella kiihdyttäessä kaasu pohjassa alussa taas kilossa, mutta kun hölläs 4:sella ja uus kiihytys ni pomppi siinä 1.5 paikkeilla!! Jospa huomenna pienentäs tuota peruspainetta sinne 0.7-0.8bar
Ilman johtoa peruspaineet oli siinä kilon tuntumassa ja johto kiinni ne oli 3. vaihteella lämä tiskissä kiihdyttäessä kanssa kilon kohalla! 4. vaihteella kiihdyttäessä kaasu pohjassa alussa taas kilossa, mutta kun hölläs 4:sella ja uus kiihytys ni pomppi siinä 1.5 paikkeilla!! Jospa huomenna pienentäs tuota peruspainetta sinne 0.7-0.8bar
Kahta en vaihda: Karhun kolmosta ja vauhista pakkia!
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
juuei onnistu, eli joko siellä on joku thyyning-hukkis, lisäjousiviritelmä tai hukkis ruostunu jumiin. Kuulostaa kyllä suhteellisen riskaabelilta, että peruspaineet on 1,0barJontse kirjoitti:Taitaa olla aika mahottomuus saada vakiohukkiksella peruspaineet 1bar?

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
AHAA!! Eiköhän tossa viikonlopun aikana selviä aika paljon noista paineista! Ei oikein tuosta päältä päin näkyny hukkiksen tankoa, et minkälaista viritystä siellä on.
Ite tuli tehtyä entiseen escorttiin just noita jousi virityksiä et sai paineet "kohilleen"!!
Vielä tuosta magneetti venasta... Nyt kun paineet on mitä kerroin, niin voidaanko olettaa että se on ehjä vai kakkana, vai varmistunko vasta kun peruspaineet alempana???
Ite tuli tehtyä entiseen escorttiin just noita jousi virityksiä et sai paineet "kohilleen"!!

Vielä tuosta magneetti venasta... Nyt kun paineet on mitä kerroin, niin voidaanko olettaa että se on ehjä vai kakkana, vai varmistunko vasta kun peruspaineet alempana???
Kahta en vaihda: Karhun kolmosta ja vauhista pakkia!
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
Koitahan vielä niin että vedät suoraan ehjän letkun kompuralta hukkikselle..jakemon kirjoitti:AHAA!! Eiköhän tossa viikonlopun aikana selviä aika paljon noista paineista! Ei oikein tuosta päältä päin näkyny hukkiksen tankoa, et minkälaista viritystä siellä on.
Ite tuli tehtyä entiseen escorttiin just noita jousi virityksiä et sai paineet "kohilleen"!!![]()
Vielä tuosta magneetti venasta... Nyt kun paineet on mitä kerroin, niin voidaanko olettaa että se on ehjä vai kakkana, vai varmistunko vasta kun peruspaineet alempana???
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
JouniCSE kirjoitti:
Koitahan vielä niin että vedät suoraan ehjän letkun kompuralta hukkikselle..
Milläs tavalla siinä pitäs paineitten käyttäytyä??
Jääkös sitten mankku venalta nuo kompressoripesän ja hukkiksen letkut pois
Kahta en vaihda: Karhun kolmosta ja vauhista pakkia!
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
Peruspaineet. Mankku siis kokonaan pois pelistä. Jos nyt paineet jää sinne 0.4 pintaan niin se mankkuvena on paska.jakemon kirjoitti:JouniCSE kirjoitti:
Koitahan vielä niin että vedät suoraan ehjän letkun kompuralta hukkikselle..
Milläs tavalla siinä pitäs paineitten käyttäytyä??
Jääkös sitten mankku venalta nuo kompressoripesän ja hukkiksen letkut pois
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
No et sitten sen vertaakaan... ku sanoit että se ei tee mitään. Ku laskee ahtoja...V.J.S kirjoitti: Not et näköjään mitään (), kun et edes sitä tiennyt, että se hieno ja nykyaikainen himmeli osaa myös rikastaa seosta rankalla kädellä nakutusta havaitessaan ennakon säädön lisäksi. Vasta kolmantena vaihtoehtona on ahtojen lasku aina peruspaineille asti, joka siis on ainut "varotoimenpide" mikä ei onnistu bleedillä ohitetulla mankkuvenalla, eli siinä mielessä aiempi kommenttini "ei pysty tekemään mitään" oli suorastaan puhdasta palturia
Mä kyl tiesin mutta aattelin että sulla olis parempaa tietoa asiasta...
Eli ihan vaan populismia...
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Re: Ensimmäin saab: 9000 aero
No niin!! Laitoin äskettäin suoraan letkun kompuralta hukkikselle... Ja paineethan jäi sinne 0.5 kohille!!!JouniCSE kirjoitti: Peruspaineet. Mankku siis kokonaan pois pelistä. Jos nyt paineet jää sinne 0.4 pintaan niin se mankkuvena on paska.
Jos jollain ehjä mankkuvena niin saa tarjota, ja laitan myös ostetaan/myydään osioon ni ei tarttee kenenkään huomauttaa asiasta!!!

Kahta en vaihda: Karhun kolmosta ja vauhista pakkia!
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95
______________________________________________
Saab 9000 Aero 2.3 -95