Tontusta valot pois 0-asennossa?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7773
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Minulla on sellainen kutina että noissa jenkki vientimalleissa se on
vakiona...!
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
turkkaki
"Hölösuu"
Viestit: 1366
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 12:02
Paikkakunta: kauhajoki

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

SAABMikko kirjoitti: Ja vielä ajovalojen käytöstä päivällä:
päivällä niistä on vastaantulijoille enemmän haittaa kuin hyötyä

Enpä kyllä keksi mitä haittaa ajovaloista voisi päiväsaikaan olla :roll: mutta hyöty on kiistaton. Muutaman kerran on meinannut risteyksessä jäädä pimeä auto huomaamatta, varsinkin jos on sopivasti pienikin katve sattunut kohdalle!
niin no mielummin ite ainaki käännän valot pois ollessani parkissa tuossa keskustassa, ja silleen... (tietenkin sammutan auton ennenkuin se sallittu raja ylittyy... NOT) ja on se nyt kivempi olla virkavaltaa piilossa valot kokonaan pois, kuin parkit päällä aina muistuttamassa, että kauankohan toikin on jo käynyt tyhjäkäyntiä. :oops:
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2521
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Onkos näissä tonnareissa sitä ICE-keskuselektroniikka boksia?

NG:ssä saattovalo toimii näin:
Auto sammuksissa ja kuskin on auki, väläytä kaukovalovilkkua ja sulje ovi 30 sekunnin sisään. Nyt pitäisi lähivaloreleen olla maadoitettuna 30 sekunnin ajan.(eli valot palaa)

Mene vähän OT, mutta kokeilkaapas.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

ja ite kun lisä pitkiä asentelin niin siinä tuli useesti tollasia tilanteita et ois pitäny jäädä palamaan
BMW 525iA Touring Executive
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7773
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

Ja sitten eikun virittelemään....

http://www.halytin.com/index.php?module ... on=162:162
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

9000CD23T kirjoitti:Ja sitten eikun virittelemään....

http://www.halytin.com/index.php?module ... on=162:162
mul ois viperin hälyttimes valmiina toi toiminto mutta ku laiskana en jaksanu kytkee sitä :D
BMW 525iA Touring Executive
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

eipä vielä oo tullu tilannetta jossa mokomaa varustetta tarttis :roll:

kotona nokka edellä talliin, työpaikalla/koulussa ollessa aina niin valosaa että ei tartte.

ehkäpä kytken tuon ens kesänä samalla kun laitan kaukokäynnistyksen kiinni, jäi sekin hyllylle syksyllä ku laiskana en jaksanu asennella :oops:
BMW 525iA Touring Executive
liteFun
"Hölösuu"
Viestit: 1999
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 11:15
Paikkakunta: Koria
Viesti:

Viesti Kirjoittaja liteFun »

Nythän on sellanen tilanne että sulakkeelle 31 ei löydy mun CC:ssä lähtöä, eli sulakekannan rei'istä näkyy vain toisessa metalli.
Myöskään en akkutelineen alta löytänyt mitään irtonaista liitintä jonka päähän saisi lenkin laitettua.
Nyt heräsikin kysymys, liekö koko autossa ollenkaan himmenintäkään paikallaan? Missä siis tämä himmennin sijaitsee, jos se löytyy niin piuhat voi viritellä itse.

e: mahdollinen lenkkipiuha löytyi, harmaa 2 piuhan liitin akun ja tulipellin välissä (ei telineen alla kuitenkaan).
Mihinkäs sulakkeelta 31 pitäis piuha vetää jos tuo vaikka toimis?
Vastaa Viestiin