- Jos jollakin on käyttämätöntä

- Jos jotakuta kiinnostaa vaikka yhteishankinta, niin olen valmis tulemaan mukaan.
Mä olen tuosta asiasta jutellu vanhan merkkikorjaamon asentajan kanssa joka tuosta öljystä kommentoi siten että kun suositus ohjekirjaan muuttui 80-luvun alussa niin laatikkoon ei tullu sinä vaiheessa muutosta vaan tuo ohjeen muutos liittyi enempi siihen että täten saatiin suositukset/öljynvaihdot samalle linjalle japsien ja sakemannien kanssa.mara81 kirjoitti:Sekoitetaanpa vielä vähän pakkaa...
Soitin Espoon Muurlaan Nesteelle kysyäkseni tuosta Nesteen 75W öljystä. Mies langan toisessa päässä oli sitä mieltä, että ei kannattaisi mennä vaihtamaan tuosta vaan jos ohjekirjassa lukee, että moottoriöljyt laatikkoon. Meinasi, että synkat saattaa alkaa kulumaan liian nopeasti jne.
Täällä kyllä ollaan puhuttu ainoastaan sen hypoidiöljyn hyvyydestä...tiedä häntä.
Teemu kirjoitti: Takakannesta suodatin irti ja putsaus liuotinpesuaineella. Toi suodatin on kiinni kahdella 10mm pultilla. Suodatin on muovia ja siinä on kahdessa kerroksessa jonkinlaista mikroreikäistä siiviläkangasta.
Suodattimen takaa löytyi magneetti. Magneetin keskellä on reikä ja se on kiinni pelkällä "kiristysprikalla". Otin irti ja putsasin, ei näkynyt kuin muutama metallilastu![]()
Kiristin vähän niitä prikan väkäsiä, jotta pysyy varmasti paikoillaan.