En laita.Jaapppi kirjoitti:Laitetaampa nimeä listaan.

En laita.Jaapppi kirjoitti:Laitetaampa nimeä listaan.
Mikäs siinä ?vesa67 kirjoitti:Kiitos osallistujille ja W-Dynon Vesalle myös, kahvitarjoilua unohtamatta.
Todistettua tuli myös ettei 46S+non-tcs autot ole dynottavissa ilman lisäjärjestelyjä, tähän pitää panostaa jatkoa silmälläpitäen.
Omia tuloksia vertasin kolmosella vetäisyyn tiellä ja samalla tavalla ilmamassat tippuu yläpäässä, tarkka vertailu on mahdoton T7suiten logituksen sampleraten takia mutta riittävän samansuuntaiset. Lisäksi yhdellä autolla kokeiltiin rullilla "jyrkempään ylämäkeen" ja lopputulokseen taisi tulle 2 hp lisää jos oikein muistan.jcarlson kirjoitti:Inertiadynossa (riippuen mikä on rullien inertia) myös voi usein olla niin että toteutuneet ahdot ja massat jäävät matalammiksi kuin esim. kadulla, jossa kuormaa on enemmän.
Takapyörät ei pyöri, 46S softa pysyy peruspaineilla jos ei ole tcs/esp nappia millä napata toiminto pois päältä. Kannattaa koittaa itse jos epäilyttää.nugge kirjoitti:
Mikäs siinä ?
Omalla kohdalla taisi tapahtua jotain tämän suuntaista:jcarlson kirjoitti:Inertiadynossa (riippuen mikä on rullien inertia) myös voi usein olla niin että toteutuneet ahdot ja massat jäävät matalammiksi kuin esim. kadulla, jossa kuormaa on enemmän.
Penkitystävarten tarvii välipiuhan vasemman etu- ja takarenkaan välille.vesa67 kirjoitti:Takapyörät ei pyöri, 46S softa pysyy peruspaineilla jos ei ole tcs/esp nappia millä napata toiminto pois päältä. Kannattaa koittaa itse jos epäilyttää.