Aamulla piti lähteä kouluun, mutta saapas ei herännytkään. Pyöritti kyllä mutta ei startannut. Aikasemmin tehnyt saman ja välillä saa "sahata" käyntiin ennen ku lähtee. Välillä käy myös vain 2 pytyllä.
Mikähän mahtaa olla vikana? Tulpat ja johdot vaihdettu 100km sitten.
Alkaa mennä pikku hiljaa hermo, perkeles!
Jos on korviaan myöten kusessa kannatta pitää suunsa kiinni.
Äsken piti taas ottaa tulpat irti ja vaihtaa ku vanhat oli niin saatanan märät. Laitto uudet tulpat ni hörähti käyntiin.
Tuntuu siltä että kun ryyppy on päällä niin se antaa liikaa bensaa ja kastelee heti tulpat. Mites pystyykö tuota automaattiryyppyä säätämään tai jotenkin kytkeä pois?
Itsekin kuvittelin, että kone saa liikaa bensaa.
Vika korjaantui kun kytkin ryppysuuttimen toimintaan, ei siis aikaisemmin ollut käytössä. Heti kun sai lisäbensaa niin käynnistyi.
Pidätkö jalkaa kaasulla startatessa? Kaverin Foordia kun kylmänä kynnistää ja pitää jalkaa kaasulla niin kastelee tulpat
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Ronska kirjoitti:Kuvaus vastaa ongelmia mitä mulla oli...
Vika korjaantui kun kytkin ryppysuuttimen toimintaan, ei siis aikaisemmin ollut käytössä. Heti kun sai lisäbensaa niin käynnistyi.
Ja mitenkäs tämä operaatio tehdään?
Ronska kirjoitti:Kuvaus vastaa ongelmia mitä mulla oli...
Ja mitenkäs tämä operaatio tehdään?
Ajattelin vaan jos se ryyppysuutin ei syystä tai toisesta toimi, esim. sähköt puuttuu tai jotain...
Mulla on semmonen viritelmä, että kabiinissa on heittokytkin mikä antaa suuttimelle virtaa... Piti kikkailla koska kadotin yhden johtoliittimen
Jarski kirjoitti:Aamulla piti lähteä kouluun, mutta saapas ei herännytkään. Pyöritti kyllä mutta ei startannut. Aikasemmin tehnyt saman ja välillä saa "sahata" käyntiin ennen ku lähtee. Välillä käy myös vain 2 pytyllä.
Mikähän mahtaa olla vikana? Tulpat ja johdot vaihdettu 100km sitten.
Alkaa mennä pikku hiljaa hermo, perkeles!
Taitaa olla näin joulun alla saabisteille vittuileva tonttu liikkeellä aina aamuisin.
Tänään kävi kajakin kanssa täsmälleen samalla tavalla: olin kouluun lähdössä, sämpylä suostui kerran käynnistymään, jonka jälkeen melkein välittömästi sammui eikä enää käynnistynyt. Bensan saannissa häikkää...
Kyllä jokaisella itseään kunnioittavalla miehellä tulee löytyä täysin mätä 96!